شیائومی 11 تی پرو با چیپست پرچمدار اسنپدراگون 888 و سنسور 108 مگاپیکسلی پرچمدار سامسونگ HM2 یکی از محصولات برتر شیائومی است. با این حال، شیائومی قبلاً به‌روزرسانی‌های اندروید 12 را برای ارائه‌های ارزان‌تر خود مانند ردمی 10، ردمی نوت 10 و نوت 10 پرو ارائه کرده بود، در حالی که شیائومی 11T پرو هنوز هیچ خبری از به‌روزرسانی اندروید 12 خود دریافت نکرده بود.

با این حال، خبر خوب این است که از امروز، شیائومی رسماً به‌روزرسانی پایدار MIUI 13 مبتنی بر اندروید 12 را برای کاربران شیائومی 11T پرو در سراسر جهان عرضه می‌کند. از آنجایی که شیائومی 11T پرو به‌تازگی به‌روزرسانی MIUI 13 مبتنی بر اندروید 12 را دریافت کرده است، در اینجا ویژگی‌های جدید و بهینه‌سازی‌های سیستمی که شیائومی انجام داده است، وجود دارد که باید بدانید.

  • شیائومی یک اکوسیستم ویجت جدید با پشتیبانی از اپلیکیشن اضافه کرده است.
  • مجموعه جدیدی از تصاویر پس زمینه فوق العاده به MIUI 13 به نام “Crystallization” اضافه شده است.
  • اپلیکیشن ها را می توان به صورت پنجره های شناور مستقیماً از نوار کناری باز کرد.
  • بهبود پایداری کلی سیستم در MIUI 13.
  • پشتیبانی از قابلیت دسترسی پیشرفته برای برنامه های سیستم تلفن، ساعت و آب و هوا.
  • نودهای نقشه ذهنی MIUI اکنون راحت تر و شهودی هستند.

تغییرات بسیار کوتاه است. با این حال، شیائومی در طول زمان ویژگی‌های بیشتری را برای MIUI خود ارائه می‌کند و با توجه به اینکه MIUI 13 هنوز در مراحل ابتدایی خود است، می‌توان ویژگی‌ها و بهینه‌سازی‌های بیشتری را در سال 2022 دید. شیائومی 11 تی پرو در ابتدا 5 ماه پیش در 15 سپتامبر 2021 به صورت جهانی عرضه شد. این دستگاه با رابط کاربری MIUI 12.5 بر اساس اندروید 11 از پیش نصب شده بود.

در طول راه اندازی، شیائومی خبر بسیار خوبی را برای خریداران شیائومی 11T و 11T پرو به ارمغان آورد مبنی بر اینکه گوشی های آنها برای 3 به روز رسانی اصلی سیستم عامل اندروید و 4 سال به روز رسانی امنیتی تضمین می شود. برای توضیح بیشتر، شیائومی 11 تی پرو نه تنها به‌روزرسانی اندروید 12، بلکه در سال‌های آینده به‌روزرسانی اندروید 13 و اندروید 14 را نیز دریافت خواهد کرد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *