صوتی و تصویری

عرضه سه مدل جدید مانیتور گیمینگ UltraGear ال جی

ال جی از معرفی سه مدل جدید برای سری مانیتورهای بازی LG UltraGear خود یعنی LG UltraGear GR93U-B (مدل های 27 و 32 اینچی) و LG UltraGear GR83Q-B (مدل 27 اینچی) خبر داد. همه مدل‌ها اکنون در LG.com و خرده‌فروش‌های مجاز LG در دسترس هستند.

ال‌جی UltraGear GR93U-B برای کسانی طراحی شده که می‌خواهند صفحه‌ای با وضوح بالا داشته باشند که از تجربه بازی روان پشتیبانی کند. صفحه نمایش UHD IPS از نرخ تازه سازی 144 هرتز و زمان پاسخگویی 1 میلی ثانیه (GtG) برای بازی های روان و با تاخیر کم پشتیبانی می کند. برای کسانی که تجربه بازی بسیار روان و تقریباً بدون تاخیر را در اولویت قرار می دهند، مانتیتور 27 اینچی QHD IPS ال جی UltraGear GR83Q-B از نرخ تازه سازی 240 هرتز و زمان پاسخگویی 1 میلی ثانیه (GtG) پشتیبانی می کند.

هر سه مدل جدید تا 95 درصد از طیف رنگی DCI-P3 را با VESA DisplayHDR 400 پشتیبانی می‌کنند که کنتراست پویا و رنگ‌هایی با وضوح بالا ارائه می‌کند. مانیتورهای UltraGear ال‌جی تماماً برای ایجاد یک تجربه بازی پریمیوم هستند، به همین دلیل است که دارای NVIDIA G-SYNC سازگار و گواهینامه AMD FreeSync Premium بوده و حاوی HDMI 2.1 با هدفون 4 قطبی با DTS HP:X هستند.

منبع
techpowerup
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا