صوتی و تصویری

رونمایی شیائومی از پروژکتور لیزری تمام رنگی جدید

شیائومی طیف گسترده ای از محصولات را در بازار دارد و در همین راستا، این شرکت چینی پروژکتور جدیدی را در بازار خانگی خود با نام Xiaomi Full-Color Laser Theater رونمایی کرده است. قیمت محصول جدید 6999 (تقریباً به 1099 دلار) بوده و انتظار می رود که از اول آوریل در چین به فروش برسد.

برخلاف دیگر پروژکتورهایی که قبلاً توسط شیائومی عرضه شدند، این پروژکتور لیزری تمام رنگی جدید شیائومی از منبع نور لیزر سه رنگ RGB برای تصویربرداری مستقیم استفاده می کند. گفته می شود که شفافیت تصویر را از طریق کریستال مایع LCoC بر روی فناوری سیلیکون بهبود می بخشد.

این شرکت افزود، محصولش گواهینامه نور آبی کم SGS را دریافت کرده و شدت نور آبی در محدوده 415 نانومتر تا 455 نانومتر به طور موثر کنترل شده و تماشای محتوا را سالم می کند. پروژکتور Full-Color Laser Theater شیائومی از طراحی اسپیکر فرکانس دوبل کامل، واحدهای اسپیکر دوبل بالا استفاده کرده و گواهینامه DTS و Dolby را نیز دریافت کرده است. همچنین با میدان صوتی مجازی صدای پانورامیک WANOS چین همکاری می کند تا کیفیت صدایی عالی ارائه دهد.

در داخل، پردازنده چهار هسته ای Amlogic T982 به همراه 2 گیگابایت رم DDR4 این دستگاه را هدایت می کند. در بخش نرم‌افزار، دستگاه  MIUI TV خود شرکت را اجرا می‌کند و دارای پایه استریم MEMC motion  و الگوریتم AIPQ برای کیفیت تصویر بهینه است که کاستی‌های پروژکشن لیزری را جبران می‌کند. این پروژکتور دارای سه رابط HDMI و همچنین USB 3.0، SPDIOF و LAN است.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا