سخت افزار

سامسونگ از کارت های حافظه PRO Ultimate جدید رونمایی کرد

سامسونگ الکترونیکس امروز از مجموعه جدیدی از کارت های حافظه برای تولیدکنندگان محتوای حرفه ای رونمایی کرد. سری Samsung PRO Ultimate دارای بهترین سرعت در کلاس خود، بهبود بهره وری انرژی و قابلیت اطمینان به لطف یک کنترلر جدید، و حفاظت چندگانه پیشرفته است.

آخرین سری کارت حافظه پرچمدار سامسونگ از دو فرمت تشکیل شده است: microSD با آداپتور و SD سنتی. هر دو نسخه از رابط UHS-I استفاده می کنند که سرعت خواندن/نوشتن را به 200 مگابایت بر ثانیه و 130 مگابایت بر ثانیه افزایش می دهد. این به مجموعه PRO Ultimate از سرعت ویدیو کلاس 30 (V30) و عملکرد کلاس 2 (A2) پشتیبانی می کند.

یکی دیگر از تغییرات در کارت های جدید یک کنترلر 28 نانومتری ارتقا یافته با 37 درصد بهبود در بهره وری انرژی در مقایسه با کنترلر 55 نانومتری قبلی است. بهره وری بهتر انرژی باعث می شود دوربین، گوشی هوشمند یا هر دستگاه سازگار دیگری هنگام نوشتن یا خواندن داده ها از کارت حافظه Samsung PRO Ultimate انرژی کمتری مصرف کند.

در نهایت، خط تولید جدید دارای قابلیت اطمینان و دوام بیشتری است. به‌روزرسانی‌های موتور کد تصحیح خطا کنترلر، ذخیره‌سازی امن‌تر داده‌ها را در دوره‌های طولانی و چرخه‌های نوشتن و پاک کردن بیشتر تضمین می‌کند. سامسونگ همچنین ادعا می‌کند که کارت‌های حافظه جدیدش می‌توانند چالش‌برانگیزترین محیط‌ها مانند 72 ساعت غوطه‌ور شدن در عمق دو متری و دمای بین -25 تا 85 درجه سانتی‌گراد (13- تا 185 فارنهایت) را تحمل کنند. همچنین، محافظت در برابر اشعه ایکس، میدان مغناطیسی و مقاومت در برابر ضربه تا 1500G وجود دارد.

سامسونگ قصد دارد سری جدید PRO Ultimate را در اکتبر 2023 عرضه کند. گزینه های ظرفیت از 64 گیگابایت تا 512 گیگابایت متغیر است و قیمت آن از 18.99 دلار شروع می شود.

منبع
neowin
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا