نرم افزار و اینترنت

نسخه مک اواس واتس اپ با ویژگی تماس گروهی 32 نفره منتشر شد

واتس اپ با انتشار نسخه ارتقا یافته از سرویس کلاینت دسکتاپ ویندوز خود در اوایل سال جاری، اکنون یک برنامه بومی macOS را راه اندازی کرده است که به گفته این شرکت، ویژگی های مشابهی را برای کاربران مک ارائه می دهد. واتس اپ که در ابتدا به عنوان یک اپلیکیشن موبایل در نظر گرفته شده بود، سال گذشته پس از چندین ماه آزمایش بتا، نسخه بومی ویندوز را به دست آورد و کاربران را قادر می ساخت که مستقیماً از رایانه خود بدون نیاز به اتصال تلفن خود چت کنند. قبل از راه اندازی برنامه های دسکتاپ بومی، کاربران مجبور بودند از نسخه وب واتس اپ برای دسترسی به این سرویس در رایانه های خود استفاده کنند.

به گفته متا، این اپلیکیشن جدید به کاربران امکان می دهد تا تماس های ویدیویی گروهی با حداکثر 8 نفر و تماس صوتی گروهی با حداکثر 32 نفر به طور همزمان برقرار کنند. کاربران همچنین می‌توانند پس از شروع تماس گروهی به آن ملحق شوند، سابقه تماس خود را ببینند و دریافت اعلان تماس‌های ورودی را حتی زمانی که برنامه بسته است انتخاب کنند. همچنین ظاهر و احساس آشنای یک برنامه بومی macOS را دارد و برای کمک به انجام چند کار در صفحه‌های بزرگ طراحی شده، از جمله توانایی اشتراک‌گذاری فایل‌ها با کشیدن و رها کردن آسان در چت.

واتس‌اپ چندین سال پیش رمزگذاری سرتاسری را برای همه کاربران موبایل پیاده‌سازی کرد و این ویژگی در برنامه‌های دسکتاپ آن نیز موجود است. این بدان معناست که هم کاربران ویندوز و هم مک می‌توانند مطمئن باشند که پیام‌ها و تماس‌های شخصی آنها در همه دستگاه‌ها خصوصی باقی می‌مانند و تنها توسط مخاطب(های) مورد نظر قابل دسترسی خواهند بود.

منبع
xda-developers
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا