امنیت

فیلیپس با دوربین‌های جدید Secure خود وارد نظارت خانگی می‌شود

Signify، اسپین آف فیلیپس که به خاطر محصولات نورپردازی Hue خود شناخته می شود، دسته جدیدی را برای این برند معرفی کرده که آن را در رقابت مستقیم با شرکت هایی مانند Ring و Nest قرار می دهد. این شرکت محصولات امنیتی جدیدی را روانه بازار کرده که اکثر آنها در پاییز امسال در دسترس خواهند بود. آنها شامل دوربین‌های فیلیپس Hue Secure در نسخه‌های سیمی و بی‌سیم (یا باتری) می‌شوند که دارای فید ویدیویی HD 1080p با دید در شب هستند.

می‌توانید از دوربین‌ها برای صحبت با یک بازدیدکننده یا تحویل‌دهنده در خارج از درب منزل خود استفاده کنید، و آنها را طوری برنامه‌ریزی کنید که با چراغ‌های Hue و آلارم‌های صوتی شما برای کمک به جلوگیری از مزاحمان کار کنند. این دستگاه‌ها می‌توانند شما را از حرکات آگاه کنند، اما این قابلیت را دارد که بین حیوانات خانگی، بسته‌ها یا افراد تمایز قائل شود. Signify همچنین می گوید که رمزگذاری سرتاسر به طور پیش فرض فعال است، بنابراین فیلم شما خصوصی باقی می ماند.

دوربین های جدید Hue Secure را می توان در داخل یا خارج از خانه استفاده کرد و می توانید نسخه سیمی را با پایه دسکتاپ همراه آن پشتیبانی کنید. هر دو در پاییز امسال در دسترس خواهند بود، اگرچه دوربین سیمی آن کمی ارزان تر از نوع باتری 273 دلاری (250 یورو) با قیمت 218 دلار (200 یورو) خواهد بود. اگر چیزی به طور خاص برای استفاده در فضای باز می خواهید، می توانید دوربین نورافکن فیلیپس Hue Secure را نیز تهیه کنید.

هنگامی که یک زنگ هشدار نور را از برنامه Hue فعال می کنید، فوراً یک منطقه بزرگ را به هر رنگی که می خواهید روشن می کند تا از مزاحمان احتمالی جلوگیری کند. این یکی بعداً در سه ماهه اول سال 2024 منتشر می شود و به قیمت 382 دلار (350 یورو) به فروش می رسد. جدا از دوربین های امنیتی فوق الذکر، مجموعه جدید Philips Hue شامل سنسورهای تماس نیز می شود.

می‌توانید آنها را روی درها، پنجره‌ها و مکان‌های دیگر بچسبانید، بنابراین اگر کسی آن‌ها را باز کرد، می‌توانید از آن مطلع شوید. به‌علاوه، می‌توانید آن‌ها را طوری برنامه‌ریزی کنید که با چراغ‌های Hue کار کنند تا اگر حسگرها باز یا بسته شدن درها را تشخیص دهند، روشن یا خاموش شوند. سنسورها در پاییز امسال در رنگ‌های سیاه و سفید با قیمت 44 دلار (40 یورو) هر کدام یا 76 دلار (70 یورو) برای بسته‌های دوتایی در دسترس خواهند بود.

برای سهولت دسترسی به هر دستگاه ایمنی که خریداری می کنید، این شرکت همچنین اپلیکیشن خود را برای اضافه کردن یک مرکز امنیتی جدید به روز کرده است. می‌توانید آلارم‌ها را از آنجا فعال کنید، چراغ‌ها را فلش بزنید و آژیر دوربین Secure را به صدا درآورید. همچنین راهی سریع برای تماس با مقامات محلی یا مخاطبی که به آن اعتماد دارید در اختیار شما قرار می دهد تا در صورت عدم حضورتان بتوانند خانه شما را بررسی کنند.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا