موبایل و تبلت

تکنو کانسپت گوشی رول شونده Phantom Ultimate را منتشر کرد

تکنو امروز از جدیدترین محصول آزمایشگاه های تحقیق و توسعه خود – کانسپت گوشی هوشمند رول شونده Phantom Ultimate – رونمایی کرد. این دستگاه به طرفین گسترش می یابد و صفحه نمایش را از 6.55 اینچ به 7.11 اینچ در 1.2-1.3 ثانیه افزایش می دهد.

این دستگاه مفهومی دوم توسط تکنو تنها بدون بخش تاشو بسیار شبیه به Vision V است. Phantom Ultimate دارای یک سیستم موتور تک درایو است که با فشار دادن یک دکمه، دستگاه را در سمت راست بالای گوشی قرار می دهد. هنگامی که دستگاه رول می شود، یک گوشی هوشمند پایه 6.55 اینچی است که صفحه نمایش اضافی آن در پشت قرار دارد و به عنوان یک صفحه نمایش همیشه روشن عمل می کند.

از نظر مشخصات، پنل 7.11 اینچی LTPO AMOLED روی سلول با وضوح 2296 در 1596 پیکسل و 388PPI همراه است. این پنل پوشش 100 درصد طیف رنگی DCI-P3 را ارائه می دهد، اگرچه تأیید چنین اعدادی در یک مفهوم دشوار است. این دستگاه 9.93 میلی متر ضخامت در پایه خود دارد و Tecno وعده داده که به راحتی آن را در یک دست نگه دارید. این دستگاه دارای شیشه محافظ برای قسمت کشویی و بافت پشتی برای چسبندگی بهتر است.

خبر واقعا ناراحت کننده این است که در این مرحله Phantom Ultimate فقط یک مفهوم است و هیچ نشانه ای وجود ندارد که به این زودی وارد بازار شود. بدیهی است که برخی از محدودیت‌های تکنولوژیکی باید برطرف شوند تا بتوانیم تلفن‌های قابل چرخش را دریافت کنیم و نمی‌توان گفت چقدر ممکن است طول بکشد.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا