صوتی و تصویری

ساندبار سنهایزر Ambeo Soundbar Mini معرفی شد

هنگامی که سنهایزر در سال 2019 ساندبار اصلی Ambeo را معرفی کرد، این تنها اسپیکر اتاق نشیمن این شرکت بود که فناوری صوتی فراگیر خود را حمل می کرد. این مدل که اکنون Ambeo Soundbar Max نامیده می شود، هنوز 2000 دلار است و قطعات صوتی بزرگ آن در یک بسته بندی بسیار بزرگ عرضه می شوند.

سال گذشته، سنهایزر Ambeo Soundbar Plus را معرفی کرد: یک گزینه 1500 دلاری که بسیاری از چیزهایی را که مکس را در طراحی کوچکتر و قیمت پایین تر (که اکنون 1200 دلار است) به شگفتی آکوستیک تبدیل می کند. امروز، این شرکت مقرون به صرفه ترین مدل Ambeo را معرفی کرد، Ambeo Soundbar Mini، که این محصول فناوری صوتی همه جانبه را در یک بلندگوی بسیار کوچکتر بسته بندی می کند. این یک پیشنهاد برای مقابله با محصولاتی مانند Sonos Beam است، اما این Mini هنوز هم قیمت نسبتاً 800 دلاری دارد.

سنهایزر می گوید ساندبار Ambeo Mini کمتر از نصف ساندبار پلاس Ambeo است. شرکت می گوید به اندازه کافی جمع و جور است که می تواند روی میز شما قرار گیرد. با وجود کاهش فوت پرینت، Mini همچنان 250 وات قدرت تقویت را پشت چهار درایور فول برد و دو ساب ووفر چهار اینچی دارد. Sennheiser می گوید که این اجزا برای “وفاداری شارپ، باس تاثیرگذار و حضور شفاف” که توسط دو ساندبار بزرگتر Ambeo به نمایش گذاشته شده، ترکیب می شوند.

جذابیت اصلی در اینجا، فناوری فراگیر Ambeo این شرکت است. سیستم صوتی سه بعدی Sennheiser از چهار میکروفون Mini برای کالیبره کردن نوار صوتی در هر فضایی استفاده می کند. این فرآیند اندازه اتاق، سطوح بازتابنده و بافت را در نظر می گیرد. فرآیند تک لمسی، مجازی سازی صدای فراگیر 7.1.4 بلندگو را برای بهترین عملکرد تنظیم می کند.

Mini از Dolby Atmos، DTS:X MPEG-H و 360 Reality Audio سونی در حین اتصال به تلویزیون یا نمایشگر شما از طریق یک درگاه HDMI 2.1 (eARC) پشتیبانی می کند. در حالی که Sennheiser می‌گوید که ساندبار می‌تواند “صدای پر از اتاق و باس تاثیرگذار” تا 43 هرتز را داشته باشد، این امکان را به شما می‌دهد تا حداکثر چهار ساب Ambeo (هر کدام 600 دلار) را متصل کنید.

Ambeo Soundbar Mini مجهز به وای فای و بلوتوث است که از هر دوی آنها می توان برای پخش موسیقی از آمازون موزیک، اپل موزیک، اسپاتیفای و تایدال استفاده کرد. سنهایزر می گوید که سیستم عامل Ambeo این بلندگو امکان دسترسی سریع به صدا از طریق Chromecast، AirPlay 2، Spotify Connect و Tidal Connect را فراهم می کند. از میکروفون‌های Mini می‌توان برای فرمان‌های صوتی از طریق سازگاری داخلی الکسا نیز استفاده کرد، اما استفاده از Google Assistant یا Siri به ترتیب به Chomecast یا AirPlay نیاز

اگر می‌خواهید تنظیمات Ambeo خود را فراتر از Mini گسترش دهید، تنها گزینه شما اضافه کردن یک Ambeo Sub است. ساندبار از ساب ووفرهای شرکت های دیگر پشتیبانی نمی کند و هیچ سازگاری با بلندگوهای بی سیم وجود ندارد. این به دلیل عدم ادغام Ambeo در هر دو است. این، علاوه بر قیمت پایین تر، یک تفاوت اساسی بین مینی و Sonos Beam است.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا