فناوری

Chuwi مینی کامپیوتر نسل پنجم CoreBox را معرفی کرد

شرکت Chuwi از مینی کامپیوتر جدیدش به نام CoreBox 5th Mini PC رونمایی کرد. این یک راه حل قدرتمند و همه کاره برای دفتر مدرن است که ترکیبی از عملکرد بالا، طراحی جمع و جور و ویژگی های پیشرفته را ارائه می دهد.

CoreBox 5th Mini PC مجهز به آخرین پردازنده نسل سیزدهم Core i5-13500H اینتل بوده که بر اساس معماری Intel Alder Lake ساخته شده است. Intel Core i5-13500H یک پردازنده موبایل است که برای لپ‌تاپ‌های میان رده طراحی شده و از سری Raptor Lake-H (معماری Alder Lake یا Raptor Lake) استفاده می‌کند.

CoreBox 5th Mini PC همچنین دارای 16 گیگابایت رم DDR5 و یک رام 512 گیگابایتی PCIe است که حافظه و فضای ذخیره‌سازی کافی را حتی برای سخت‌ترین برنامه‌ها فراهم می‌کند. رم DDR5 آخرین نسل حافظه بوده و سریعتر و کارآمدتر از رم DDR4 است. رام PCIe نیز بسیار سریع است و فضای ذخیره سازی زیادی را برای اکثر کاربران فراهم می کند.

از نظر اتصال، مینی پی سی CoreBox 5 طیف گسترده ای از پورت ها را ارائه می دهد، از جمله HDMI 2.0، DisplayPort 1.4، چهار پورت USB-A 3.0، یک پورت اترنت RJ45 با پشتیبانی از 2.5G و یک رابط صوتی استاندارد 3.5 میلی متری 4 مرحله ای. این تضمین کرده که CoreBox 5th Mini PC می تواند به انواع دستگاه ها و لوازم جانبی متصل شود و آن را برای انواع تنظیمات اداری ایده آل می کند.

CoreBox 5th Mini PC همچنین دارای دو پورت اترنت گیگابیتی است که قادر به اجرای تجمع شبکه است. این یک تازگی در میان کامپیوترهای کوچک است و Chuwi ادعا می کند که کارایی شبکه را افزایش می دهد. CoreBox 5th Mini PC دستگاهی شیک و جمع و جور است که ابعاد آن فقط 173x158x73 میلی متر است و با رنگ مشکی براق ساخته شده و دارای اکسیداسیون ماسه‌بلاست با روکش پلاستیکی اسپری شده است.

منبع
techpowerup
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا