کنسول و بازی

بازی موبایلی جدید نینتندو به نام Pikmin Finder معرفی شد

نینتندو با Niantic برای یک بازی موبایل جدید Pikmin همکاری کرده که بیشتر برای گذراندن زمان مناسب است تا بازی های جدی. این بازی Pikmin Finder نام دارد و همانطور که نینتندو لایف اشاره کرده، شرکت ها آن را به موقع برای رویداد Nintendo Live در سیاتل منتشر کرده اند.

شما می توانید از هر مرورگری در موبایل خود، خواه آیفون یا دستگاه اندرویدی، به بازی واقعیت افزوده دسترسی داشته باشید. مشابه Pikmin Bloom، بازی Pikmin را بر روی محیط شما قرار می دهد، همانطور که از دوربین گوشی شما دیده می شود. سپس می‌توانید با کشیدن انگشت به سمت بالا، موجودات را بچینید، توجه داشته باشید که معمولاً وقتی یکی از آنها را مشاهده می‌کنید، رنگ‌های مشابه بیشتری در کمین هستند.

پس از آن، می‌توانید از Pikmin که برداشته‌اید برای جستجوی گنج‌هایی از جمله کیک‌ها و اردک‌های لاستیکی استفاده کنید. حتی خواهید دید که آن‌ها آن گنجینه‌ها را روی صفحه‌نمایش برایتان آورده‌اند. برای انجام بازی، می توانید به وب سایت آن در مرورگر موبایل بروید و شروع به گرفتن Pikmin در تلفن خود کنید. همچنین می‌توانید کد QR را که هنگام باز کردن وب‌سایت در مرورگر دسک‌اپ در وبسایت نشان داده می‌شود، اسکن کنید.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا