نرم افزار و اینترنت

نرم افزار Maxon Cinebench 2024 معرفی شد

Maxon، توسعه‌دهنده راه‌حل‌های نرم‌افزاری حرفه‌ای برای تدوین‌گران، فیلم‌سازان، سازندگان انواع مختلف، از اپلیکیشن جدید Cinebench 2024 رونمایی کرد. این آخرین نسخه از نرم افزار بنچمارک گرفتن استاندارد صنعتی، که سنگ بنای ارزیابی عملکرد کامپیوتر برای دو دهه بوده، استاندارد جدیدی را برای ارزیابی عملکرد تعیین می‌کند و از فناوری‌های پیشرفته استفاده می‌کند تا به هنرمندان، طراحان و سازندگان نمایش دقیق‌تر و مرتبط‌تری از قابلیت‌های سخت‌افزاری خود ارائه دهد.

ادغام موتور رندر Redshift

Cinebench 2024 با استقبال از قدرت Redshift، موتور رندر پیش‌فرض Cinema 4D، عصر جدیدی را آغاز می‌کند. برخلاف نسخه های قبلی خود که از رندر استاندارد Cinema 4D استفاده می کردند، Cinebench 2024 از الگوریتم های رندر یکسانی در هر دو پیاده سازی CPU و GPU استفاده می کند. این جهش به موتور Redshift تضمین داده که تست عملکرد به طور یکپارچه با خواسته‌های جریان‌های کاری خلاقانه مدرن مطابقت داشته باشد و نتایج دقیق و ثابتی را ارائه دهد.

ارزیابی عملکرد دوگانه: CPU و GPU

آخرین نسخه نه تنها عملکرد CPU را ارزیابی می کند، بلکه بینش هایی در مورد قابلیت های GPU ارائه می دهد که منعکس کننده چشم انداز تکنولوژیک در حال تکامل نرم افزارهای خلاقانه و گردش کار است.

سازگاری با پلتفرم گسترده تر

Cinebench 2024 به گونه ای طراحی شده است که طیف وسیع تری از پیکربندی های سخت افزاری را در خود جای دهد. به طور یکپارچه از معماری x86/64 (Intel/AMD) در ویندوز و مک اواس و همچنین معماری Arm64 پشتیبانی می‌کند تا دسترسی خود را به سیلیکون اپل در macOS و سیلیکون محاسباتی اسنپدراگون در ویندوز افزایش دهد و از سازگاری با آخرین پیشرفت‌های فناوری سخت‌افزار اطمینان حاصل کند. عملکرد Redshift GPU را می توان در سیستم هایی با پردازنده های گرافیکی سازگار Nvidia، AMD و Apple ارزیابی کرد.

صحنه بنچمارک متحد

Cinebench 2024 با استفاده از یک فایل صحنه ثابت برای آزمایش CPU و GPU، فرآیند بنچمارک را ساده می کند. این نوآوری کاربران را قادر می‌سازد تا مزایای استفاده از پردازشگر گرافیکی Redshift را تشخیص دهند و نگاهی اجمالی به مزایای استفاده از سخت‌افزار گرافیکی پیشرفته برای رندر کردن وظایف ارائه دهند.

رابط کاربری اصلاح شده

Cinebench 2024 یک رابط کاربری اصلاح‌شده را معرفی می‌کند که تجربه کاربری را بهبود می‌بخشد و تلاش‌های هنری باورنکردنی به‌دست‌آمده با موتور رندر Redshift در Cinema 4D را به نمایش می‌گذارد. این رابط پویا به عنوان گواهی بر پتانسیل موتور Redshift عمل می کند و در عین حال تجربه ای بصری تر و جذاب تر را به کاربران ارائه می دهد.

بهبودهای زیر کاپوت

فراتر از سطح، Cinebench 2024 مجموعه ای از ویژگی های افزایش عملکرد را به ارمغان می آورد. با افزایش سه برابری حافظه در مقایسه با Cinebench R23، این نرم افزار نیازهای پرحافظه پروژه های مدرن را برآورده می کند. علاوه بر این، افزایش شش برابری در تلاش محاسباتی و استفاده از مجموعه دستورالعمل های جدیدتر، بنچمارکی را تضمین می کند که با درهمی و پیچیدگی پروژه های خلاقانه معاصر طنین انداز می شود.

ارزیابی عملکرد بی نظیر

مهم است که توجه داشته باشید که نمرات Cinebench 2024 را نمی توان به طور مستقیم با امتیازات قبلی خود، Cinebench R23 مقایسه کرد. Cinebench 2024 با گنجاندن Redshift، موتور رندر متفاوت، ردپای حافظه بزرگتر و صحنه های پیچیده تر، ارزیابی کاملاً پیشرفته و دقیقی از قابلیت های سخت افزاری مدرن ارائه می دهد.

منبع
techpowerup
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا