سخت افزار

MSI از دسکتاپ جدید MAG Codex 6 رونمایی کرد

MS از دسکتاپ جدید MAG Codex 6 با پردازنده پیشرفته نسل سیزدهم اینتل و کارت گرافیک NVIDIA GeForce RTX 40 Series رونمایی کرد. MAG Codex 6 13th که به همراهی نهایی گیمرها اختصاص دارد، عملکرد و کارایی را یکپارچه با هم ترکیب می کند. طراحی براق و مستحکم آن، با الهام از زیبایی‌شناسی مدرن، ظاهری فریبنده را بدون لطمه‌ای به ظاهر ارائه می‌دهد.

MAG Codex 6 13th مجهز به پردازنده Core i7 اینتل است که عملکرد قابل توجهی را در مقایسه با نسل قبلی خود ارائه می دهد. همراه با سری RTX 40، دارای جدیدترین هسته های تانسور نسل چهارم، هسته های RT نسل سوم و چند پردازنده های استریمینگ جدید، نرخ فریم بازی پیشرفت های قابل توجهی داشته است. علاوه بر این، گیمرها این امکان را دارند که از بین کارت‌های گرافیک مختلف، از جمله RTX 4070، یا نسخه 16 گیگابایتی RTX 4060 Ti یکی را انتخاب کنند تا به کسانی که به دنبال ظرفیت VRAM بیشتر هستند، خدمات ارائه دهند.

علاوه بر این، MAG Codex 6 13th مجهز به مشخصات انتقال پیشرفته، مانند حافظه DDR5 و اسلات های M.2 PCI-e SSD است که بالاترین سطح عملکرد را برای گیمرهای مشتاق تضمین می کند. MAG Codex 6 13th همچنین دارای یک پنل جانبی شفاف و شیک است که نمای شفافی از فضای داخلی قدرتمند خود ارائه می دهد. علاوه بر این، نرم افزار MSI Mystic Light همه چیز را به سطح بالاتری می برد و دارای بیش از 20 حالت نورپردازی است که می تواند تنظیمات شما را به یک منظره بصری مسحورکننده تبدیل کند.

از طرح‌های رنگی پر جنب و جوش گرفته تا جلوه‌های نوری پویا، هر لحظه از بازی به یک ماجراجویی فراموش‌نشدنی تبدیل می‌شود. با این ویژگی ها، گیمرها می توانند یک محیط بازی همه جانبه متناسب با ترجیحات خود ایجاد کنند. MSI قیمت و زمان عرضه این دسکتاپ جدید را اعلام نکرده است.

منبع
techpowerup
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا