در جولای سال 2020، کوالکام فناوری شارژ سریع جدید Quick Charge 5 رونمایی کرده که پشتیبانی از توان شارژ بالای 100 وات را برای گوشی های هوشمند به ارمغان می آورد. تاکنون فقط یک دستگاه وجود دارد که از پروتکل شارژ پشتیبانی می کند و آن شیائومی Mi 10 اولترا است. در حالی که منتظر دستگاه های بیشتری برای پشتیبانی از پروتکل شارژ هستیم، Baseus شارژر جدیدی دارد که از Quick Charge 5 در کنار سایر پروتکل های شارژ پشتیبانی می کند.

شارژر سریع Baseus Gan 100W، یک آداپتور برق تک پورت USB-C است. این شارژر دارای یک قاب سیاه/سفید با طرح پلاگین تاشو و یک LED در گوشه است. Baseus می گوید 40 درصد کوچکتر از شارژر USB-C 96W اپل بوده و ابعاد آن 67 در 30 در 55 میلیمتر است. سازنده می گوید این شارژر جدید دارای BCT (Baseus Cooling Technology) است که از فناوری نانو برای تسریع خنک سازی استفاده می کند. شارژر به غیر از مجوز Quick Charge 5، از پروتکل های شارژ دیگر مانند Quick Charge 4.0+ ،Power Delivery 3.0 و PPS نیز پشتیبانی می کند.

شارژر سریع Baseus Gan 100W می تواند مک بوک های اپل (مدل های 16 و 13 اینچ، میت بوک هواوی، آیپد ایر، آیپد پرو، لنوو تینک پد ایکس، سری آیفون 12، گوشی های آنر، شیائومی و سامسونگ را شارژ کند.). این شارژ جدید قرار است با قیمت 299 یوان در چین به فروش برسد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *