فناوری

هواوی میت 60 پرو پلاس معرفی شد

پس از معرفی میت 60 و میت 60 پرو، هواوی اکنون مدل برتر این خانواده یعنی هواوی میت 60 پرو پلاس را معرفی کرده است. بیایید از بالا شروع کنیم. هواوی همچنان به تراشه‌ای که میت‌ها را نیرو می‌دهد، علاقه‌مند است، احتمالاً این چیپست 7 نانومتری Kirin 9000s است که در چین تولید شده است.

در اینجا شما رم بیشتر تا 16 گیگابایت و 512 گیگابایت یا 1 ترابایت فضای ذخیره سازی دریافت می کنید. این قابلیت از طریق فرمت کارت NM اختصاصی هواوی (که پس از گذشت این همه سال هنوز به 256 گیگابایت می رسد) قابل ارتقا است. درست مانند نسخه پرو، این گوشی همان صفحه نمایش 6.82 اینچی LTPO OLED دارد، اما نکته مثبت آن وضوح 1260 در 2720 پیکسل است. این یک پنل 10 بیتی با نرخ تازه سازی از 1 هرتز تا 120 هرتز بوده و دارای نمونه برداری لمسی 300 هرتز است. روشنایی توسط یک کم نور با فرکانس بالا 1440 هرتز PWM کنترل می شود.

همچنین برای محافظت نمایشگر، نسل دوم شیشه Kunlun روی آن پوشانده شده که با رتبه بندی IP68، می تواند به مدت نیم ساعت در عمق 6 متری دوام بیاورد. نسخه پرو پلاس به مانند پرو سه سوراخ در بالای نمایشگر تعبیه شده که از آن برای دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی و دو سوراخ برای سیستم 3D ToF استفاده می شود.

در مورد دوربین عقب، ماژول اصلی دارای یک سنسور 48 مگاپیکسلی و یک لنز مجهز به OIS با دیافراگم متغیر (f/1.4-f/4.0) است. پریسکوپ با سنسور 48 مگاپیکسلی و لنز 90 میلی‌متری f/3.0 با OIS به این دوربین می‌پیوندد. در نهایت، دوربین فوق عریض به سنسور 40 مگاپیکسلی ارتقا یافت.

سیستم باتری بدون تغییر مانده و همان ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعتی دارد که می توان آن را با 88 وات از طریق USB-C یا 50 وات به صورت بی سیم پر کرد (هر دو با استفاده از فناوری اختصاصی هواوی). شارژ بی سیم معکوس 20 واتی نیز وجود دارد، برای مواقعی که نیاز به شارژ سایر گجت ها دارید. اتصال شامل Wi-Fi 6 (ax) و بلوتوث 5.2 با کدک های LDAC و L2HC است.

مانند دیگر میت های این سری، این یکی از پیام های متنی دو طرفه از طریق شبکه BeiDou پشتیبانی می کند. اما در اینجا یک ویژگی منحصر به فرد وجود دارد؛ میت 60 پرو پلاس همچنین می تواند تماس های صوتی را از طریق ماهواره Tiantong انجام دهد. هیچ جزئیاتی در مورد نوع اشتراکی که برای این سرویس نیاز دارید وجود ندارد. انتظار می‌رود میت 60 پرو پلاس تا 9 اکتبر عرضه شود. قیمت آن هنوز مشخص نیست.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا