دوربین های دیجیتال

وبکم جدید Reach لاجیتک با بازوی قابل تنظیم

لاجیتک به تازگی وبکم Reach را معرفی کرده که با بازوی قابل تنظیم آن پخش استریمینگ یا ضبط اشیا روی میز را آسان می کند. هدف Reach عمدتاً مربیان آنلاین است، اگرچه برای هر کسی که نیاز به پخش یا ضبط تصاویر، بازی‌های رومیزی، ساخت‌های لگو، آماده‌سازی غذا یا هر اقدام دیگری که روی یک سطح صاف انجام می‌شود، یک مفهوم متقاعدکننده است.

لاجیتک Reach یک مفهوم بسیار ساده دارد: این یک وب کم 1080p 60 FPS است که روی یک براکت T شکل نصب شده است. می‌توانید دوربین را در هر دو محور افقی و عمودی (“ارتفاع” و “دسترسی”) تنظیم کنید یا می‌توانید آن را کج کنید تا زاویه‌ای عالی داشته باشید. یک دکمه در وبکم Reach زوم اپتیکال 4.3 برابری را فعال می‌کند، در حالی که فوکوس خودکار تضمین می‌کند که همیشه عکسی با جزئیات دریافت کنید.

جالب اینجاست که حلقه ای روی لنز دوربین قرار گرفته که جهت تصویر شما را نشان داده که امکان می دهد جهت گیری تصویر را در لحظه تعیین و تصحیح کنید، اگرچه همانطور که لاجیتک اشاره می کند، در واقع می توانید این حلقه را در حین چرخاندن دوربین برای حفظ جهت آن نگه دارید. برای اینکه کاملا واضح باشد، Logitech Reach مفهوم جدیدی نیست. می‌توانید هر وب‌کم یا دوربین DSLR قابل نصب روی سه‌پایه را روی پایه‌های بالای سر بچسبانید.

منبع
howtogeek
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا