گجت و پوشیدنی

اپل واچ اولترا 2 با نمایشگر 3000 نیت رونمایی شد

در رویداد پاییز سالانه اپل، این شرکت نسل جدید سری آیفون 15، واچ سری 9، نسل دوم واچ اولترا و موارد دیگر را معرفی کرد. اپل واچ اولترا 2 به عنوان جانشین مدل سال گذشته وارد بازار می شود. برای کسانی که نمی دانند، این ساعت هوشمند پرچمدار این شرکت است که به شدت بر روی علاقه مندان به ماجراجویی و فضای باز متمرکز شده است. به نظر می رسد که اپل با مدل های واچ اولترا در حال مبارزه با گارمین است.

جدیدترین ارائه دهنده نسل دوم به روزرسانی های تدریجی را نسبت به نسل قبلی خود بسته بندی می کند. بیایید نگاهی به آنچه که این دستگاه پوشیدنی برای ما در نظر گرفته بیندازیم. اپل واچ اولترا 2 دقیقاً از طراحی مقاومی مشابه مدل قبلی خود بهره می برد که می تواند در برابر آسیب ها مقاومت کند.

این یک بدنه تیتانیومی درجه یک هوافضا با پوشش 49 میلی متری و یک پوسته برجسته برای محافظت از صفحه نمایش دارد. این دستگاه پوشیدنی دارای استاندارد MIL-STD 810H است که استاندارد تجهیزات نظامی و ناهموار می باشد. همچنین دارای استاندارد WR100 مقاوم در برابر آب و دارای گواهینامه EN 13319 است که یک استاندارد بین المللی غواصی می باشد. این باعث می شود ساعت هوشمند برای کایت سواری، ویک بورد و غواصی تا عمق 40 متری ایده آل باشد.

اپل برای ساخت واچ اولترا 2 از قطعات پلاستیکی پرینت سه بعدی استفاده کرده که به کاهش وزن دستگاه کمک کرده است. برای یادآوری، مدل نسل اول یکی از سنگین‌ترین و بزرگ‌ترین ساعت‌های هوشمند در مقایسه با رقبای خود با وزن 61.3 گرم است. اپل واچ اولترا تاج چرخان و دکمه اکشن را در سمت راست حفظ می کند و دومی دسترسی سریع به چندین ویژگی را فراهم می کند. همچنین دارای صفحه نمایش رتینا همیشه روشن تا 3000 نیت برای مشاهده در زیر نور شدید خورشید است. این ساعت هوشمند سه میکروفون و شکل دهی پرتو تطبیقی برای بهبود کیفیت تماس و کاهش نویز پس زمینه دارد. همچنین از یادگیری ماشینی برای کاهش صدای باد استفاده می کند تا صدا واضح باشد.

با توجه به ویژگی های سلامتی و تناسب اندام، اپل واچ اولترا 2 به نمایشگر ضربان قلب به همراه سنسور ECG و ردیاب SpO2 مجهز شده است. موارد زیادی وجود داشته است که ساعت‌های هوشمند اپل به‌طور دقیق فیبریلاسیون دهلیزی را تشخیص داده و جان کاربران را نجات داده‌اند. این دستگاه پوشیدنی دارای یک ردیاب سیکل قاعدگی برای زنان با دماسنج است تا پیش بینی بهتری داشته باشد. همچنین دو سنسور داشته که سوگیری بدن و سوگیری خارجی را برای زنان از بین می برد.

اپل واچ اولترا 2 دارای GPS چند بانده دو فرکانس برای استفاده در فضای باز است. ویژگی های دویدن و عمق سنج برای شناگران و غواصان حرفه ای وجود دارد. این دستگاه دارای یک آژیر 86 دسی بل با ویژگی های اضطراری است که به دیگران کمک می کند تا در صورت گم شدن کاربر، کاربر را پیدا کنند. این ساعت هوشمند همچنین تشخیص تصادف را حفظ می کند که در صورت احساس تصادف شدید خودرو و عدم پاسخگویی کاربر پس از 10 ثانیه، خدمات فوریت های پزشکی را شماره گیری می کند.

اپل واچ اولترا 2 در زیر کاپوت به یک پردازنده جدید S9 مجهز شده است که ارتقاء عملکرد قابل توجهی را ارائه می دهد. همچنین دارای یک تراشه باند اولتراواید نسل دوم است که قابلیت‌های Find My را بهبود می‌بخشد، ردیابی دقیق موقعیت مکانی و راندمان انرژی بهتر را ارائه می‌دهد. Apple Watch Ultra 2 دارای برچسب قیمت 799 دلاری برای نسخه GPS + Cellular است. از 22 سپتامبر برای فروش در دسترس خواهد بود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا