گجت و پوشیدنی

کالبدشکافی ردیاب ایرتگ اپل توسط iFixit

تیم iFixit به تازگی قسمت اول از سری دو بخش خود را به اشتراک گذاشته که در آن ردیاب هوشمند جدید Apple AirTag را کالبدشکافی می کند. در کالبدشکافی، iFixit خاطرنشان کرد که این محصول دارای یک تصمیم داخلی قابل توجه است که به آن کمک می کند تا یک فاکتور شکل فشرده را بدست آورد.

طبق گفته های iFixit، ردیاب هوشمند غول مبتنی بر کوپرتینو در مقایسه با رقبای خود Tile Mate و گلکسی اسمارت تگ کوچکترین اندازه است. سازنده آیفون با وجود اینکه باتری بیشترین فضای داخلی را در محفظه اشغال می کند، از طریق یک طراحی “کاملاً جمع و جور” به این موفقیت دست یافت. اگرچه ، یک تفاوت عمده AirTag با سایر ردیاب ها، عدم وجود سوراخ کلید است که iFixit به عنوان یکی از اقدامات اپل مبنی بر “تبدیل عملکردهای اساسی به لوازم جانبی اضافی و برتر” عنوان کرد.

اشعه ایکس از سه ردیاب با هم نشان می دهد که AirTag فضای داخلی را برای ردیاب مورد خود تلف نمی کند، در حالی که Tile Mate و گلکسی اسمارت تگ با فضای داخلی “پراکنده” شده اند. قابل ذکر است، با وجود اینکه Tile Mate و Galaxy SmartTag به طور کلی بدنه بزرگی دارند، هیچ یک از آنها فناوری فوق پهن باند مانند AirTags را ارائه نمی دهند. اگرچه، شایان ذکر است که سامسونگ اخیراً یک نوع باند پهنای باند گسترده از Galaxy SmartTag خود را راه اندازی کرده است. در زیر کاپوت ، هر سه ردیاب دارای یک باتری قابل تعویض سلول سکه ای هستند که AirTag و Galaxy SmartTag دارای یک باتری .66 وات ساعت CR2032 هستند، در حالی که Tile Mate از باتری کوچکتر .39 وات ساعت CR1632 استفاده می کند.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا