گجت و پوشیدنی

رونمایی انکر از اسپیکر بلوتوثی ضد آب Rave Party 160W

انکر از زیر برند صوتی Soundcore یک اسپیکر بلوتوثی ضد آب Rave Party 160W در هند رونمایی کرده است. این بلندگو برای استفاده در فضای باز مناسب بوده چراکه از طراحی ضد آب و خروجی 160 وات برخوردار است. همچنین برای استفاده در فضای باز به اندازه کافی بلند است.

این اسپیکر از طراحی مخروطی شکل با چندین چراغ LED و همچنین خروجی صدای قدرتمند و ماندگاری طولانی باتری بهره می برد. اسپیکر Rave با دو ووفر 5.25 اینچی و توییتر دو اینچی دوگانه ارائه شده که ترکیب همه این موارد خروجی صدای 160 وات را می دهند. اسپیکر بلوتوث Rave دارای ساخت IPX4 است که آن را برای مهمانی های کنار استخر و فضای باز در شرایط مرطوب مناسب می کند.

به علاوه، با فناوری Anker Bass، این اسپیکر می تواند باس را با میانه های غنی و سه گانه واضح تقویت و تشدید کند. همچنین می توان چراغ های LED را طوری تنظیم کرد تا با ریتم موسیقی در حال پخش چشمک بزنند. این را می توان از طریق اپلیکیشن اختصاصی Soundcore موجود در اندروید و iOS کنترل کرد.

این اسپیکر یک باتری مناسب 20000 میلی آمپری را در خود جای داده که گفته می شود تا 24 ساعت پخش قابل استفاده است. این باتری از شارژ سریع از طریق درگاه USB با فناوری Anker’s Power IQ پشتیبانی می کند که می تواند با قدرت مناسب هر دستگاه موبایلی را که به آن متصل است سریع شارژ کند. در مورد قیمت و در دسترس بودن ، اسپکیر مهمانی Anker Soundcore Rave 160W دارای قیمت 13،499 روپیه (185 دلار) است.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا