نرم افزار و اینترنت

ترامستر اپلیکیشن TNAS Mobile 3 را منتشر کرد

ترامستر، اپلیکیشن جدید TNAS Mobile 3 را منتشر کرد. این اپلیکیشن  جدید کاربران را قادر می سازد تا به راحتی از عکس ها و ویدیوهای تلفن های همراه، دسترسی از راه دور، پخش چند رسانه ای، مدیریت و کنترل دستگاه های NAS خود و بازتعریف نحوه تعامل کاربران NAS با داده های خود، نسخه پشتیبان تهیه کنند.

خواه شما یک فرد تجاری باشید که نیاز به دسترسی به فایل های مهم در حال حرکت دارید، یا یک کاربر خانگی که می خواهد عکس ها را با خانواده و دوستان به اشتراک بگذارد، به راحتی می تواند نیازهای این کاربران را برآورده کند. از ویژگی های کلیدی این اپلیکیش جدید می توان رابط کاربری جدید و بهبودیافته، دسترسی به دستگاه های NAS و موارد دیگر اشاره کرد که ادامه به آنها می پردازیم.

همه در یک اپلیکیشن

ترامستر آسان‌ترین اپلیکیشن موبایل – TNAS Mobile 3 را برای کاربران iOS و Android ارائه می‌کند. در سایر برندهای NAS، یک اپلیکیشن برای هر سناریو برنامه کاربردی توسعه داده شده است. در نتیجه، هرچه از عملکردهای NAS بیشتر استفاده شود، کاربران بیشتری نیاز به دانلود و نصب بیش از 10 اپلیکیشن موبایل دارند و تجربه کاربری بسیار بدی است.

ترامستر یک روش پیاده سازی کاملاً متفاوت را اتخاذ می کند و همه عملکردها را در یک برنامه TNAS Mobile 3 ادغام می کند. کاربران فقط باید یک برنامه را دانلود کنند، که تجربه کاربر را به صورت همه جانبه بهبود می بخشد. این اپلیکیشن نه تنها شامل یک عملکرد پشتیبان گیری برای محافظت از عکس ها و فیلم های کاربران است، بلکه شامل پخش استریمنگ برای فیلم ها، عکس ها، موسیقی، گاوصندوق ذخیره‌سازی اطلاعات حساس منحصربه‌فرد و مدیریت آسان و اشتراک‌گذاری فایل از راه دور TNAS و غیره است. کاربران به راحتی NAS را از راه دور از طریق یک برنامه تلفن همراه مدیریت کنند.

طراحی رابط کاربری

TNAS Mobile 3 از استایل صفحه شیک و شهودی استفاده می کند و به کاربران یک نمای کلی واضح از وضعیت سیستم NAS، استفاده از فضای ذخیره سازی و دستگاه های متصل ارائه می دهد. مدیریت داده ها هرگز آسان تر نبوده است!

پشتیبان گیری از داده های گوشی در TNAS

TNAS Mobile 3 را می‌توان طوری تنظیم کرد که به‌طور خودکار یا دستی از عکس‌ها و ویدیوهای موجود در آلبوم تلفن همراه در TNAS نسخه پشتیبان تهیه کند تا فضای ذخیره‌سازی ارزشمندی آزاد شود. علاوه بر این، توابع مرتب‌سازی و بازیابی خودکار به کاربران امکان می‌دهد به راحتی و سریع به عکس‌ها، فیلم‌ها و فایل‌ها دسترسی داشته باشند.

پخش رسانه ای قدرتمند

از پخش یکپارچه رسانه به طور مستقیم از TerraMaster NAS به دستگاه های تلفن همراه لذت ببرید. خواه موسیقی، ویدیو یا عکس باشد، TNAS Mobile 3 تضمین می‌کند که رسانه‌ها در صورت تقاضا در دسترس هستند.

دسترسی سریع از راه دور

دسترسی ایمن و راحت به فایل‌ها، عکس‌ها، فیلم‌ها و اسناد ذخیره شده در TerraMaster NAS از هر کجای دنیا. با تنظیمات خسته کننده VPN و پیکربندی های شبکه پیچیده خداحافظی کنید.

اشتراک گذاری آسان تر

به راحتی فایل ها را در TNAS خود از طریق عملکردهایی مانند آپلود، دانلود و به اشتراک گذاری فایل سازماندهی و مدیریت کنید. بدون نیاز به خدمات شخص ثالث، با همکاران همکاری کنید یا خاطرات خود را با دوستان و خانواده به اشتراک بگذارید.

ایمن برای داده های حساس

با یک کلید مخفی سفارشی شده و سطح رمزگذاری سخت افزاری AES 256، عکس ها و فیلم های ذخیره شده در گاوصندوق می توانند به طور کامل از شکستن بی رحمانه جلوگیری کنند و واقعاً امنیت مطلق داده های مهم شما را تضمین کنند.

امنیت پیشرفته OTP

مدیریت کاربر TNAS می تواند عملکرد تأیید ثانویه OTP را فعال کند. خواه TNAS شما آنلاین باشد یا نه، می‌توانید از OTP پویا (گذرواژه یک‌بار مصرف) که به‌طور تصادفی توسط TNAS Mobile برای تأیید ورود ثانویه تولید می‌شود استفاده کنید تا رمز عبور کاربر را از شکستن محافظت کنید.

اپلیکیشن جدید TNAS Mobile 3 اکنون برای دانلود و نصب از طریق گوگل پلی استور و اپل اپ استور در دسترس است و ابزار فوق العاده ای را در اختیار کاربران قرار می دهد تا به راحتی سیستم های TerraMaster NAS را مدیریت کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا