نرم افزار و اینترنت

آپدیت جدید Android Auto با توانایی تماس‌ Zoom و WebEx در جاده‌ها

امروز گوگل از مجموعه ای از بروزرسانی های نرم افزاری برای Android Auto و خودروهای مجهز به ادغام گوگل رونمایی کرد. در خط مقدم، گوگل می گوید که رانندگان آن اکنون می توانند به جلسات WebEx یا Zoom بپیوندند، ویژگی که قبلاً در I/O 2023 اعلام شده بود. این اپلیکیشن فقط در قابلیت صوتی کار می‌کنند، که گوگل می‌گوید که پیوستن سریع به جلسات برنامه‌ریزی‌شده از نمایشگر خودرو را برای رانندگان آسان و ایمن می‌کند.

فراتر از افزایش بهره وری، گوگل همچنین در تلاش است تا پیشنهادات سرگرمی صوتی و بصری خود را با عرضه Prime Video خود در اپلیکیشن گوگل پلی گسترش دهد. این ویژگی که برای “سرگرمی پارک شده” روی نمایشگر ظاهر می‌شود، فقط برای وسایل نقلیه منتخبی از جمله رنو، پولستار و ولوو کارز در دسترس خواهد بود. در نهایت، گوگل می گوید که این در مارک های دیگر ظاهر می شود. علاوه بر پخش استریمنگ، مرور اینترنت مبتنی بر کروم از امروز در دسترس خواهد بود.

مرور اینترنت در حال حاضر در برخی از خودروها در Google Play از طریق برنامه مستقل Vivaldi در دسترس است. در حالی که رانندگان را سازنده و سرگرم نگه می دارد، گوگل همچنین با در دسترس قرار دادن برنامه Weather Channel برای پیش بینی های ساعتی و یک ویژگی ایمنی هشدار پیگیری که به اشخاص ثالث امکان می دهد وسیله نقلیه شما را ردیابی کنند، عملکرد صفحه نمایش را نیز گسترش می دهد. رادار “Trip View” نیز نقشه های زنده را نمایش می دهد – عمدتاً برای رویدادهای آب و هوایی شدید.

در نهایت، کلید دیجیتال ماشین گوگل – که به رانندگان اجازه می دهد از تلفن های خود برای قفل و باز کردن قفل وسایل نقلیه خود استفاده کنند – سرانجام در مدل های منتخب هیوندای، جنسیس و کیا در آمریکا و کانادا برای کسانی که دستگاه های پیکسل و سامسونگ سازگار دارند در دسترس خواهد بود. این فناوری همچنین به رانندگان اجازه می دهد تا کلیدهای دیجیتال را به صورت بی سیم با خانواده و دوستان خود به اشتراک بگذارند. کلیدهای دیجیتال قبلاً در چندین کشور اروپایی در دسترس خواهند بود.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا