نرم افزار و اینترنت

ادوبی Firefly AI به فتوشاپ، ایلوستریتور و اکسپرس راه پیدا کرد

تنها هفت ماه و طبق گزارش ها و 2 میلیارد تصویر تولید شده، پس از اینکه برای اولین بار از هوش مصنوعی بتا در مجموعه ابزارهای ویرایش تصویر و ویدیو استفاده کرد، ادوبی روز چهارشنبه اعلام کرد که هوش مصنوعی مولد Firefly for Enterprise اکنون به صورت تجاری در فتوشاپ، ایلوستریتور و ادوبی اکسپرس در دسترس است.

همچنین با انتشار یک وب اپلیکیشن جدید Firefly نیز ارائه می شود که به عنوان بخشی از برنامه های پولی Creative Cloud این شرکت در دسترس است. طرح اشتراک جدید حول محور “اعتبارات مولد” (GCs) می چرخد، که ادوبی آن را به عنوان “توکن هایی تعریف می کند که مشتریان را قادر می سازد تا درخواست های مبتنی بر متن را به تصاویر و وکتور در Photoshop، Illustrator، Express و برنامه وب Firefly تبدیل کنند.”

این یک ارز ساخته شده که تبدیل پول شما به دسترسی سریع تر به هوش مصنوعی Firefly را تسهیل می کند. هنگامی که کاربران به میزان ماهیانه GC خود رسیدند، می توانند با سرعت کمتری به استفاده از Firefly ادامه دهند. این وب اپلیکیشن از طریق Creative Cloud در نقاط قیمت Express و Express Premium در دسترس خواهد بود.

این کاربران همچنین به نسخه کامل پولی Express Premium دسترسی خواهند داشت. Adobe Express یک برنامه جدید خلاقیت “ابتدا هوش مصنوعی” است که به طور خاص برای تولید تصاویر و جلوه های تجاری ایمن طراحی شده است. با استفاده از آن، کاربران می توانند عناصر طراحی، تصاویر و ویدیو، پی دی اف و انیمیشن را به بیش از 100 زبان تولید کنند، سپس آن محتوا را به رسانه های اجتماعی و پلتفرم های انتشار ارسال کنند. برای کاربران سازمانی، Firefly و Express Premium به عنوان یک ویرایشگر همه کاره با هم ترکیب می شوند.

هوش مصنوعی مولد دقیقاً با گرم‌ترین استقبال مواجه نشده است، و بیشتر به این دلیل که تمام هنر اینترنت را برای آموزش از بین برده است. سپس کل موضوع بعدی “جایگزینی هنرمندان واقعی با ضربه های هوش مصنوعی ارزان پس از سرقت آثار آنها برای اهداف آموزشی” نیز وجود داشت.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا