گجت و پوشیدنی

هواوی واچ GT4 در اندازه‌های 41 و 46 میلی‌متری معرفی شد

هواوی واچ GT4 جدید با دو گزینه شیک – 41 میلی‌متری با “طراحی آویز” و 46 میلی‌متری با “طراحی هشت ضلعی” – و فناوری ارتقا یافته TruSeen 5.5+ که مجموعه جدیدی از سنسورها و الگوریتم‌ها برای ارائه دقیق‌تر و دقیق‌تر بوده، عرضه شده است. اول از همه، انتخاب بین 41 میلی‌متر و 46 میلی‌متر به عمر باتری بستگی دارد و اینکه شما کدام ظاهر را ترجیح می‌دهید – هر دو گزینه از 250 یورو شروع می‌شوند. در مورد باتری، مدل بزرگتر تا 14 روز و مدل کوچکتر تا 7 روز دوام می آورد.

هر دوی آنها 20 درصد عمر باتری بهتری نسبت به مدل GT3 دارند. سری جدید همچنین با یک حالت نمایشگر همیشه روشن بهبود یافته ارائه شده و می تواند تا 20 درصد عناصر قابل مشاهده بیشتر از قبل داشته باشد. مدل 46 میلی متری نمایشگری 1.43 اینچی و مدل 41 میلی متری نیز صفحه نمایش 1.32 اینچی دارد. هر دو AMOLED با وضوح 466 در 466 پیکسل (به ترتیب 326ppi و 352ppi تراکم پیکسلی) هستند. TruSeen 5.5+ فناوری جدید TruSleep 3.0 را به ارمغان می آورد. این ویژگی شامل نظارت بر خواب، که چرخه خواب شما را پایش کرده و به شما در بهبود عادات خواب کمک می کند. علاوه بر این، Sleep Breathing Awareness ضربان قلب و SpO2 شما را در هنگام خواب تحت نظر می‌گیرد و شما را نسبت به مشکلات تنفسی آگاه می‌کند.

دیگر افزوده شده، Menstrual Cycle Management 3.0 است. هوآوی ادعا می کند که این میزان در پیش بینی های دوره اول 15 درصد دقیق تر از ساعت های هوشمند رایج است. این فناوری ضربان قلب در طول خواب، دمای خواب و سایر عوامل فیزیولوژیکی را برای پیش‌بینی دوره‌ها و ثبت علائم در زمان واقعی نظارت می‌کند.برای ورزش در فضای باز، GNSS دو بانده و پنج سیستمی 30 درصد موقعیت دقیق تری را ارائه می دهد، حتی زمانی که شما توسط ساختمان های بلند احاطه شده اید.

این ساعت می تواند انواع ورزش ها (100+) را نظارت کند و اکنون شامل مواردی مانند Padel و حتی ورزش های الکترونیکی می شود. ویژگی جدید Stay Fit به شما کمک می‌کند کالری دریافتی خود را با داده‌های بهداشتی بلادرنگ پیگیری کنید. حلقه های فعالیت اطلاعاتی را در یک نگاه در مورد نحوه انجام کار شما در طول روز ارائه می دهد (کالری سوزانده شده، مدت زمان ورزش و فعالیت در حالت ایستاده را نشان می دهد).

هواوی واچ GT4 با هر دو گوشی هوشمند اندروید و iOS کار می کند. همچنین با برنامه هایی مانند Strava، Komoot، Runtastic و Petal Maps خود هواوی ادغام می شود. به علاوه می‌تواند متن‌هایی را از SMS، واتس اپ، اینستاگرام، فیسبوک مسنجر، اسکایپ، سیگنال، تلگرام و وایبر نشان دهد و همچنین پاسخ‌های سریع را ارسال کند. این ساعت‌ها از تماس بلوتوث نیز پشتیبانی می‌کنند.

هواوی واچ GT4 مدل 46 میلیمتری از 250 یورو / 230 پوند شروع می شود که شامل بند “لاستیک سیاه” است (این یک ماده فلورالاستومر است). سپس گزینه Brown Leather و Rainforest Green GMT وجود دارد، هر دو با قیمت 270 یورو. نسخه GMT دارای یک بند کامپوزیتی بافته شده که توسط نایلون بازیافتی متصل به اقیانوس ساخته شده است. مدل برتر، نسخه فولادی با قیمت 350 یورو بوده که دارای یک دستبند ساخته شده از فولاد ضد زنگ 316 لیتری است.

مدل 41 میلیمتری نیز از 250 یورو / 230 پوند شروع می شود، در این حالت شما یک بند چرمی سفید دریافت می کنید. با قیمت 300 یورو می توانید دستبند میلانی را با گیره مغناطیسی داشته باشید. با قیمت 400 یورو، طراحی برتر دو رنگ پیانو وجود دارد که در یک فرآیند 17 مرحله‌ای به صورت دستی ساخته شده است.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا