صوتی و تصویری

مانیتور گیمینگ قابل حمل AOC GAMING 16G3 معرفی شد

AGON by AOC اولین مانیتور بازی قابل حمل توسط، به نام 16G3 را معرفی کرد. این مانیتور 15.6 اینچی (39.5 سانتی متری) برای بازنگری کلی بازی های موبایلی فراگیر و بهره وری در حین حرکت با طراحی براق، نازک و چشم نواز طراحی شده است.

AOC GAMING 16G3 با داشتن صفحه نمایش 15.6 اینچی IPS با کیفیت Full HD که تصاویری خیره کننده را ارائه می دهد، یک صفحه نمایش بازی معتبر است که هم برای علاقه مندان به کامپیوتر و هم برای علاقه مندان به کنسول طراحی شده که به دنبال لذت بردن از تجربه بازی خود بدون توجه به موقعیت مکانی خود هستند. 16G3 نرخ تازه سازی 144 هرتز و زمان پاسخگویی 4 میلی ثانیه را دارد و با روشنایی چشمگیر 250cd/m² و نسبت کنتراست 1000:1 تضمین شده که رنگ‌های شارپ، نقاط برجسته و سایه‌ها با شکوه تمام چه در داخل خانه و چه در فضای باز نمایش داده می‌شوند.

16G3 طیف خوبی از گزینه های اتصال را ارائه می دهد که به تطبیق پذیری بازی های مدرن پاسخ می دهد. در حالی که ورودی microHDMI کنسول‌های نسل آخر و نسل فعلی (مانند پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 یا ایکس باکس سری X/S و ایکس باکس وان) و لپ‌تاپ‌های قدیمی را در خود جای می‌دهد، یکی از ورودی‌های USB-C از DisplayPort Alt Mode و Power Unit پشتیبانی می‌کند و امکان اتصال یکپارچه به لپ‌تاپ‌ها را فراهم می‌کند.

دومین پورت USB-C 16G3 اجازه ورودی برق DC را می دهد و مدیریت کابل را ساده می کند. این برق DC را می‌توان از طریق اولین پورت USB-C به لپ‌تاپ متصل هدایت کرد و امکان شارژ شدن آن و اشتراک‌گذاری نمایشگر را در همان زمان فراهم کرد. علاوه بر این، این مدل قابل حمل دارای دو بلندگوی 1 واتی بوده و همچنین دارای جک خروجی هدفون برای گیمرهایی است که از هدست استفاده می کنند. AOC GAMING 16G3 از اواسط سپتامبر 2023 با قیمت 249.99 پوند در دسترس خواهد بود.

منبع
techpowerup
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا