گجت و پوشیدنی

watchOS 10 از راه رسید

امروز، روز بزرگی برای کاربران اپل است، زیرا این شرکت در حال ارائه بروزرسانی‌های سیستم عامل برای اکثر دستگاه‌های خود می باشد (کاربران مک باید کمی بیشتر صبر کنند). درست قبل از عرضه اپل واچ سری 9 و اپل واچ اولترا 2 در اواخر این هفته، این شرکت watchOS 10 را منتشر کرده است. اگر اپل واچ سری 4 یا بالاتر دارید، می توانید هم اکنون آن را نصب کنید.

بزرگترین تغییر، معرفی ویجت‌هایی (که کمی شبیه Glances از پوشیدنی اصلی اپل هستند) برای هر واچ فیس بوده که شامل دو مورد جدید است. می‌توانید از Digital Crown برای چرخش در میان ویجت‌های خود استفاده کنید و در صورت فعال بودن، ویژگی‌های دسترسی مانند تایمر، کرونومتر و پادکست را ببینید. اپلیکیشن World Clock به لطف افزودن رنگ‌های پس‌زمینه پویا، درک زمان روز در نقاط مختلف جهان را در یک نگاه ساده‌تر می‌کند. برای مناطق زمانی مختلف در برنامه Activity، می توانید تاج را بچرخانید تا داده های بیشتری را از طریق میانبرهای گوشه مشاهده کنید.

گزینه ای برای اتصال به حسگرهای دوچرخه Bluetook برای کمک به دوچرخه سواران برای ردیابی داده های بیشتر وجود دارد. اپلیکیشن‌های Compass، Mindfulness و Medicals همگی به‌روزرسانی می‌شوند. شاید دو مورد از بزرگترین به روز رسانی ها برای اکثر مردم مربوط به FaceTime باشد. می‌توانید پیام ویدیویی FaceTime را در ساعت خود مشاهده کنید و به تماس‌های صوتی گروهی FaceTime بپیوندید.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا