نرم افزار و اینترنت

مایکروسافت دو ویژگی جدید به اپلیکیشن Paint افزود

پس از 38 سال، مایکروسافت برنامه Paint خود را با پشتیبانی از شفافیت تصویر و لایه ها به روز می کند. برای بسیاری از ما، MS Paint امواجی از نوستالژی و خاطرات ساعت‌ها صرف تلاش برای پیکاسو بودن را به ارمغان می‌آورد.

در آن زمان، شما یک مداد، قلم مو، یک مشت رنگ و نه چیز دیگری داشتید. اکنون، به نظر می رسد مایکروسافت در حال تقویت برنامه خود است تا آن را برای ویرایش کمی پیشرفته تر تصویر مفیدتر کند. در یک پست وبلاگ، Dave Grochocki، مدیر محصول اصلی Windows Inbox Apps، ویژگی‌های جدید و امکانات جدید «هیجان‌انگیز» را اعلام کرد.

گروچوکی گفت: “وقتی لایه ها، شفافیت و سایر ابزارها را در Paint ترکیب می کنید، می توانید تصاویر و آثار هنری جدید و هیجان انگیز ایجاد کنید! به عنوان مثال، وقتی با ویژگی حذف پس زمینه جدید ترکیب می شود، می توانید به سرعت ترکیب بندی های لایه ای جالب ایجاد کنید.”

برای شروع، باید روی گزینه لایه جدید در نوار ابزار کلیک کنید و یک پنل در کنار بوم باز می شود. از آنجا، می‌توانید لایه‌ها را پنهان، کپی، ادغام یا حذف کنید – دقیقاً مانند کاری که می‌توانید در سایر نرم‌افزارهای ویرایش عکس قوی‌تر انجام دهید. از هم‌اکنون، بروزرسانی فقط برای کاربرانی در دسترس است که برای دریافت نسخه‌های نرم‌افزار Windows Insider ثبت‌نام کرده‌اند. این ویژگی در حال حاضر برای همه کاربران ویندوز در دسترس نیست، اما به احتمال زیاد به زودی عرضه خواهد شد.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا