آموزش

چگونه کانال یوتیوب را به 1000 مشترک برسانیم؟

راه‌اندازی یک کانال یویتوب هیجان‌انگیز است، به‌ویژه با دانستن اینکه می‌توانید پس از رسیدن به حداقل شرایط، از کانال خود کسب درآمد کنید. اولین نقطه عطف نیز یک شاهکار است: 1000 مشترک. رسیدن به 1k مشترک در یوتیوب معمولاً یک شبه اتفاق نمی افتد، اما راه هایی وجود دارد که می توانید به این روند کمک کنید. در زیر چندین نکته وجود دارد که چگونه 1000 مشترک اول خود را در یوتیوب به دست آورید و در راه کسب درآمد خوب باشید.

جایگاه خود را انتخاب کنید

موقعیت دقیقا چیست؟ طاقچه یک تاپیک یا تم مشخص بوده که بخشی از یک موضوع بزرگتر است. از نظر یوتیوبر بودن، به این معنی است که موضوع کانال شما محدود شده است. با این حال، بسیار مهم است که جایگاه شما چیزی باشد که نه تنها مورد علاقه شما باشد، بلکه در آن آگاه باشید. بسیاری از یوتیوببرها به دلیل داشتن جایگاهی موفق بوده‌اند. برای مثال، به‌جای داشتن یک کانال کامل در موتورسیکلت‌ها، می‌توان ویدیوها را با توضیح تفاوت‌های بین دوچرخه‌های ورزشی خاص و آموزش نکات ایمنی به دیگران در مورد نحوه راندن آن‌ها محدود کرد.

ویدیوهای با کیفیت بالا ایجاد کنید

یوتیوب به عنوان جایگزینی برای پلتفرم های کابلی و استریمینگ در برخی از خانواده ها رشد کرده است. به همین دلیل، اگر ویدیویی با کیفیت پایین باشد، بسیاری از بینندگان از آن چشم پوشی می کنند، بنابراین مهم است که با ارزش تولیدی که سایر یوتیوبرها در آنجا منتشر می کنند، باشید. این بدان معنا نیست که شما نیاز به خرید تجهیزات فوق‌العاده گران قیمت دارید؛ بسیاری از ویدیوهای یوتیوب با استفاده از هیچ چیز جز موبایل فیلمبرداری نمی شوند. فقط مطمئن شوید که قبل از زدن دکمه ضبط، کیفیت ویدیو را در آیفون یا اندروید خود تغییر دهید.

از جزئیات جلب توجه استفاده کنید

با این حال، تولید یک ویدیوی عالی ضروری است، اما جلب توجه مخاطبان در همان ابتدا چیزی است که آنها را به کانال شما می کشاند. ایجاد تصاویر کوچک و عناوین جذاب چند راه برای انجام این کار است. هنگامی که شخصی در یوتیوب به دنبال ویدیوهایی برای تماشا می گردد، به احتمال زیاد روی یک تصویر کوچک جذاب کلیک می کند تا تصویر کوچکی که چیز زیادی برای آن ندارد. بعلاوه، اگر عنوان مکمل تصویر کوچک و فریبنده باشد، شانس خود را برای دریافت بازدیدهای بیشتر، بلکه مشترکین بیشتر نیز افزایش داده اید.

به طور منظم منتشر کنید

زمانی که صحبت از پست کردن در یوتیوب به میان می آید، یکنواختی بسیار مهم است – به خصوص اگر می خواهید به 1000 مشترک دست پیدا کنید. این به فالوورهای شما امکان می دهد بدانند که شما قابل اعتماد هستید و همچنین به ایجاد رابطه و جامعه با آنها کمک می کند. اگر به صورت تصادفی پست کنید، این احتمال وجود دارد که افراد را منصرف کنید. برای اطمینان از اینکه به طور منظم منتشر می کنید، همیشه می توانید یک تقویم محتوا برای خود بسازید. این به شما کمک می کند در مسیر خود بمانید و به شما راهنمایی می کند که چه زمانی محتوا را ضبط، ویرایش و منتشر کنید.

ایجاد شورت در یوتیوب

اگرچه شورت‌های یوتیوب وقتی کسب درآمد می‌کنید درآمد زیادی برای شما به ارمغان نمی‌آورند، اما برای جذب مشترک عالی هستند. از این ویدیوهای کوتاه استفاده کنید تا به افراد بینشی در مورد نوع کانالی که دارید، بدهید و آنها قبل از رفتن به ویدیوی بعدی، دکمه اشتراک را فشار می‌دهند.

افزودن Call-to-Action به ویدیوها

افزودن یک Call-to-Action به ویدیوهای خود بسیار مهم است زیرا به مردم یادآوری می‌کند که خوب اقدام کنند. این می تواند به صورت بیان شفاهی برای اشتراک در کانال شما، ظاهر شدن یک دکمه اشتراک متحرک در ویدیوی شما و قرار دادن واترمارک اشتراک از طریق گزینه های سفارشی سازی یوتیوب باشد. گاهی اوقات، یک بیننده ویدیوی شما را تماشا می کند و بدون اینکه متوجه شود به طور کامل فراموش می کند که در کانال شما مشترک شود. با افزودن یک Call-to-Action، به آنها و خودتان لطف می کنید، بنابراین آنها هرگز ویدیوی دیگری را از دست نخواهند داد.

با مخاطبان خود وارد بحث شوید

الگوریتم یوتیوب اگر ببیند که بینندگان به طور فعال با ویدیوهای شما درگیر هستند، مانند گذاشتن نظرات و لایک، ویدیوهای شما را کمی بیشتر به جلو می برد. با پیوستن به مکالمه با مخاطبان خود در بخش نظرات، دنباله‌ای برای الگوریتم باقی می‌گذارید. علاوه بر این، شما یک انجمن ایجاد خواهید کرد. از آن زمان استفاده کنید و از بینندگان خود بپرسید که چه نوع ویدیوهایی را می خواهند از شما ببینند. به احتمال زیاد، آنچه آنها می خواهند دیگر مشترکین بالقوه نیز می خواهند.

از کلمات کلیدی و هشتگ استفاده کنید

اگر اهل دنیای تولید محتوا هستید، نام سئو را شنیده اید. استفاده از کلمات کلیدی و هشتگ مناسب در عناوین و توضیحات خود تنها می تواند به بینندگان کمک کند تا ویدیوهای یوتیوب شما را پیدا کنند. برای اینکه ببینید از چه نوع کلماتی باید استفاده کنید، ویدیوها را در جایگاه خود جستجو کنید و ببینید ویدیوهای موفق در توضیحات خود چه چیزی دارند. این بدان معنا نیست که باید آنها را کپی کنید، اما دانستن اینکه چه نوع کلمات کلیدی بینندگان را جذب می کنند می تواند به شما کمک کند تا یک یوتیوبر موفق شوید.

ویدیوهای خود را در رسانه های اجتماعی تبلیغ کنید

بله، شما یک کانال یوتیوب دارید، اما در اینجا متوقف نشوید از یک پلتفرم رسانه اجتماعی دیگر برای فروش متقابل ویدیوهای خود استفاده کنید. هدایت ترافیک از یک پلتفرم به پلتفرم دیگر یک راه محبوب و مقرون به صرفه برای دستیابی به رشد ارگانیک رسانه های اجتماعی و به دست آوردن مشترکین و بازدیدها است.

برای مثال، اگر یک حساب اینستاگرام یا تیک تاک دارید، می‌توانید پیش‌نمایش ویدیوی یوتیوب را که به تازگی آپلود کرده‌اید ارسال کنید و بینندگان را با یک تماس برای اقدام و یک پیوند به یوتیوب هدایت کنید. نه تنها تبلیغ کانال خود در سایر پلتفرم های رسانه های اجتماعی به رشد شما در یوتیوب کمک می کند، بلکه در سایر پلتفرم ها نیز رشد خواهید کرد.

به یوتیوب آنالیز توجه کنید

YouTube Analytics به یک دلیل وجود دارد و آن هم به شما کمک کند تا کانال خود را توسعه دهید. در تجزیه و تحلیل هر ویدیو، می‌توانید بازدیدها، ساعت‌های تماشا و تعداد مشترکین خود را ببینید. همچنین تجزیه و تحلیل حفظ مخاطب را به شما نشان می دهد. این مهم است زیرا می‌توانید بر اساس درصد بینندگانی که بعد از 30 ثانیه تماشا می‌کنند یا اینکه تعداد مشترکین بیشتری از حد معمول کسب کرده‌اید، عملکرد یک ویدیو را ببینید. اگر اینطور است، می‌دانید که ویدیوهای بیشتری مانند آن ایجاد کنید.

با سایر یوتیوبرها همکاری کنید

چه راه بهتری برای رشد کانال خود از برقراری ارتباط با سایر یوتیوببرهایی که همان کار شما را انجام می‌دهند چیست؟ هنگام همکاری باید تلاش کنید و در جایگاه خود بمانید، اما لازم نیست. نکته اصلی دستیابی به مخاطبان جدید است که می تواند به همه طرف های درگیر کمک کند. راه های مختلفی برای همکاری با دیگران وجود دارد. شما می توانید یک ویدیوی مشترک، خواه از قبل ضبط شده باشد یا حتی یک پرسش و پاسخ زنده، انجام دهید. شما همچنین می توانید حضور مهمان و تبلیغات متقابل انجام دهید.

منبع
makeuseof
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا