سخت افزار

آمازون نسل جدید سری Echo را رونمایی کرد

آمازون به تازگی میزبان رویداد خدمات و دستگاه های پاییزی خود در ویرجینیا بود و مجموعه ای از محصولات جدید را ارائه کرد. این بدان معناست که در اواخر امسال هزاران محصول جدید Fire TV، دستگاه‌های جدید Echo و حتی محصولات جدید خانه هوشمند مانند دوربین‌های Ring عرضه می‌شوند.

احتمالاً محصولات اکو آمازون همان چیزی است که بیشتر با آن آشنا هستید و در این مجموعه، آمازون سه دستگاه جدید را برای شما در نظر گرفته است که می توانید در اواخر امسال از آنها لذت ببرید. Echo Show 8 جدید است که 150 دلار قیمت دارد. همچنین Echo Hub جدید، اولین پنل کنترل خانه هوشمند آمازون با قیمت 180 دلار، و فریم های Echo و عینک هوشمند Carrera جدید، که از 270 دلار شروع می شود، وجود دارد. آمازون حتی Echo Pop Kids را در دو طرح جدید و Fire HD Kids و Fire HD 10 Kids Pro را نیز عرضه می کند.

Echo Show 8

Echo Show 8 محصول برجسته اینجاست زیرا یک بازطراحی شده است. اکنون طراحی با شیشه لبه به لبه دارد تا ظاهر زیباتری به آن بدهد. همچنین دارای یک پردازنده سریع‌تر در زیر کاپوت برای پاسخ‌های سریع‌تر الکسا است، زیرا مدل جدیدی را اجرا می‌کند که می‌تواند به الکسا کمک کند تا درخواست‌های خانه هوشمند را 40 درصد سریع‌تر پردازش کند.

از دیگر تغییرات این محصول می توان به صدای پیشرفته با باس بهتر، دوربین 13 مگاپیکسلی و کنترل های هاب هوشمند داخلی جدید اشاره کرد. کنتراست تطبیقی که می تواند محتوای صفحه را بر اساس نزدیکی شما به دستگاه تنظیم کند، ویژگی های جدید را محدود می کند. آمازون در حال برنامه‌ریزی جداگانه 160 دلاری Echo Show 8 Photos Edition نیز است که می‌تواند عکس‌های شخصی را به محتوای چرخشی اصلی در صفحه نمایش تبدیل کند.

Echo Hub

جدیدترین محصول اکو Echo Hub است. این یک کنترل پنل خانه هوشمند آمازون الکسا است. با این کار، راه ساده تری برای مدیریت دستگاه های خانه هوشمند خود دریافت می کنید.این محصول یک صفحه نمایش لمسی 8 اینچی است که دارای داشبورد خانه هوشمند برای مواردی مانند سیستم های امنیتی و مشاهده فید دوربین است. همچنین از کنتراست تطبیقی پشتیبانی می کند و می توان آن را روی دیوار نصب کرد یا به لطف لوازم جانبی پایه روی پیشخوان قرار داد. علاوه بر این، با حداکثر 140000 محصول هوشمند کار می کند و از طریق Wi-Fi و Ethernet کار می کند.

Echo Frames

در نهایت، Echo Frames وجود دارد. این عینک های هوشمند به تازگی به روز شده از آمازون هستند. فریم‌ها اکنون 15 درصد باریک‌تر شده‌اند و به شما کمک می‌کنند تا الکسا را در حال حرکت با عینک‌های خود به سبکی استفاده کنید. عمر باتری تا شش ساعت بهبود می‌یابد، و در اینجا یک معماری صوتی بازطراحی شده و بلندگوهای سفارشی ساخته شده برای سه برابر باس بیشتر نسبت به قبل و حذف نویز بهبود یافته نیز وجود دارد. نکات برجسته کوچکتر شامل بهبود فناوری پردازش گفتار برای تشخیص سرعت بهتر در شرایط بلند است.

منبع
xda-developers
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا