نرم افزار و اینترنت

مایکروسافت نسخه 23H2 ویندوز 11 را معرفی کرد

مایکروسافت در جریان رویداد ویژه خود در نیویورک، آپدیت بعدی ویژگی سیستم عامل خود را اعلام کرد. ویندوز 11 نسخه 23H2 به عنوان یک به روز رسانی رایگان برای همه کاربران در تاریخ 26 سپتامبر 2023 در دسترس خواهد بود. ویندوز 11 نسخه 23H2 تغییرات مختلف و ویژگی های جدید زیادی را به همراه خواهد داشت که بزرگترین ارتقا بر روی هوش مصنوعی و Copilot اخیراً معرفی شده متمرکز است.

مانند خود به‌روزرسانی، کوپایلت از مرحله پیش‌نمایش خود در 26 سپتامبر 2023 خارج می‌شود. سایر ویژگی‌های مجهز به هوش مصنوعی شامل حذف پس‌زمینه در Paint (همچنین لایه‌ها، شفافیت و پشتیبانی از PNG و موارد دیگر)، تشخیص نوری کاراکتر در Snipping Tool، محو کردن پس‌زمینه در برنامه Photos و موارد دیگر.

کلاینت ها همچنین می‌توانند مراقب ارتقای نوار وظیفه مهم و موردانتظار باشند، مانند توانایی نمایش برچسب‌ها و حذف گروه‌بندی نمادها. همچنین، کاربران می‌توانند از قلم‌های خود برای وارد کردن متن دست‌نویس در هر فیلد در سراسر سیستم عامل استفاده کنند. File Explorer به‌روزرسانی‌های عمده دریافت می‌کند و به شما امکان می‌دهد بدون نصب برنامه‌های شخص ثالث با آرشیوهای بیشتری کار کنید.

یک میکسر ولوم بازطراحی شده با تعویض منبع بسیار بهبود یافته و لغزنده های صدا نیز بخشی از به روز رسانی است، در کنار برنامه جدید پشتیبان گیری ویندوز به شما کمک می کند برنامه ها، تنظیمات، داده ها، گذرواژه ها و سایر اطلاعات را از رایانه قدیمی خود به رایانه جدید منتقل کنید. در مورد گیمرها و سایر کاربران با تجهیزات جانبی RGB، مراقب توانایی کنترل رعد و برق، رنگ و جلوه ها از برنامه تنظیمات بدون تکیه بر نرم افزار شخص ثالث باشید.

منبع
neowin
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا