نرم افزار و اینترنت

مایکروسافت فرم طراحی و ویژگی‌های جدیدی دریافت کرد

Microsoft Forms بخشی از خانواده خدمات بهره‌وری Microsoft 365 است و به کسب‌وکارها و مشتریان آموزشی اجازه می‌دهد تا آزمون‌ها و نظرسنجی‌ها را برای مشتریان و کارمندان خود ایجاد کنند. در ماه جولای، مایکروسافت اعلام کرد که کاربران پاورپوینت می‌توانند نظرسنجی‌ها و آزمون‌ها را از طریق Microsoft Forms ایجاد کنند.

امروز، این شرکت اعلام کرد که بهبودهایی در ویژگی های ارائه زنده خود در Forms ایجاد کرده است. در یک پست وبلاگ، طراحی جدیدی را به نمایش گذاشت که امیدواریم نگاه بهتری به محتوایی که کاربران می‌توانند در فرم‌های بلادرنگ خود قرار دهند، ارائه دهد. یکی دیگر از ویژگی‌های جدید Real-time سرویس فرم، قالب درختی است. این با نمای نوار معمولی برای بررسی پاسخ سوالات متفاوت است.

به جای خطوط روی صفحه، قالب نقشه درختی از مربع‌ها و مستطیل‌هایی استفاده می‌کند که اطلاعات بیشتری را روی پاسخ‌ها نمایش می‌دهد و همچنین شکل را بر اساس درصد پاسخ‌های دریافتی تغییر می‌دهد. کاربران می توانند به سرعت بین قالب درختی و نوار فقط با یک کلیک سریع ماوس را تغییر دهند.

دیگر ویژگی‌های جدید فرم شامل امکان مخفی کردن کد QR پس از دریافت پاسخ‌های کافی، و همچنین راهی برای تغییر حالت تمام صفحه با کلیک بر روی نماد گوشه بالا سمت راست است. مایکروسافت می‌گوید که این ویژگی‌های جدید Forms ابتدا برای مشتریان آموزشی Microsoft 365 در دسترس خواهد بود، اما تا پایان سپتامبر برای همه کاربران عرضه خواهد شد.

منبع
neowin
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا