موبایل و تبلت

ریلمی GT2 پرو دسترسی زودهنگام آپدیت اندروید 14 را دریافت کرد

ریلمی برنامه دسترسی اولیه Realme UI 5.0 مبتنی بر اندروید 14 را برای Realme GT2 Pro در هند و روسیه اعلام کرده است. این شرکت پذیرش درخواست‌های مشابه را آغاز کرده و علاقه‌مندان می‌توانند با فعال کردن حالت برنامه‌نویس در GT2 Pro خود و رفتن به منوی Settings > About device، با کلیک بر روی بنر “realme UI 4.0” در بالا، در برنامه ثبت‌نام کنند.

سپس روی منوی سه نقطه در گوشه بالا سمت راست کلیک کنید و به Beta program > Early Access > Apply Now بروید. جزئیات مورد نیاز را برای تکمیل درخواست ارسال کنید و در صورت پذیرفته شدن، به روز رسانی را دریافت خواهید کرد. اما قبل از درخواست، مطمئن شوید که Realme GT2 Pro شما نرم‌افزاری با نسخه فریمور RMX3301_13.1.0.503 (EX01) اجرا می‌کند و قبل از نصب به‌روزرسانی، حداقل 60 درصد باتری و 15 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی دارد.

Realme UI 5.0 طراحی به روز، بهینه سازی عملکرد و امنیت و حریم خصوصی را برای GT2 Pro به ارمغان می آورد. همچنین شایان ذکر است که از آنجایی که این نرم‌افزار بتا بوده، بهتر است در دستگاه‌های اصلی از آن اجتناب شود زیرا بیلدهای بتا اغلب حاوی اشکالاتی هستند که تجربه کاربر را مختل می‌کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا