نرم افزار و اینترنت

اپلیکیشن SwiftKey به ویژگی های هوش مصنوعی مجهز می شود

قطعاً تعداد زیادی از اعلان‌های مبتنی بر هوش مصنوعی و ویندوز 11 توسط مایکروسافت در روز پنجشنبه منتشر شد. با این حال، این شرکت همچنین برخی از ویژگی‌های جدید مبتنی بر هوش مصنوعی را فاش کرد که در اپلیکیشن کیبورد تلفن همراه محبوب Swiftkey برای iOS و اندروید ارائه خواهند شد. در پست وبلاگ رسمی بینگ امروز، مایکروسافت به آن اطلاعیه هایی پرداخت که شامل چند مورد جدید به اپلیکیشن اضافه شده است.

یکی از اعلامیه های بزرگ، افشای ویژگی جدید فیلتر دوربین مبتنی بر هوش مصنوعی برای کاربران Switfkey بود. با بیش از ۲۵۰ ابزار و گزینه فیلتر می‌توانید به سرعت عکس‌ها، ویدیوها و حتی GIF‌های خلاقانه و سرگرم‌کننده را در تلفن هوشمند یا رایانه لوحی خود ایجاد کنید. برخی از این افکت‌ها و لنزها از اسنپ چت می‌آیند، که نمونه دیگری از ادامه همکاری مایکروسافت با اسنپ است.

یکی دیگر از ویژگی‌های جدیدی که در حال عرضه بوده، استیکرهای سفارشی مبتنی بر هوش مصنوعی در برنامه Swiftkey است. می‌توانید از صفحه‌کلید برای گرفتن عکس سلفی استفاده کنید و سپس با استفاده از قدرت بینگ Image Creator، می‌توانید برچسب‌های جدیدی بر اساس سلفی خود بسازید که می‌توان آن‌ها را با دیگران از جمله برنامه‌های شخص ثالث مانند WhatsApp و Messenger به اشتراک گذاشت.

اگر از Swiftkey برای ارسال پیامک به دیگران استفاده می کنید، عملکرد ویرایشگر جدید می تواند بسیار مفید باشد. ویژگی مبتنی بر هوش مصنوعی به شما این امکان را می دهد که یک پیام را برجسته کنید و می توانید پیشنهاداتی در مورد نحوه بهبود گرامر خود یا دریافت تصحیح املایی و نقطه گذاری دریافت کنید.

در نهایت، برنامه Swiftkey به شما امکان می دهد مستقیماً به ایجاد کننده تصویر Bing دسترسی داشته باشید. فقط ویژگی Create را انتخاب کنید و سپس یک پیام متنی را تایپ کنید تا یک تصویر یا اثر هنری جدید توسعه یافته با هوش مصنوعی بسازید. سپس می توانید به سرعت آن را به صورت آنلاین برای دوستان خود ارسال کنید. Bing Image Creator به زودی پشتیبانی از مولد تصویر پیشرفته‌تر DALL-E 3 OpenAI را اضافه خواهد کرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا