صوتی و تصویری

هوآوی Smart Screen V5 Pro با پنل Super MiniLED عرضه شد

هواوی در رویداد پاییزی امروز خود، مجموعه‌ای از محصولات جدید از جمله اولین ساعت هوشمند طلایی خود، Huawei Watch Ultimate Gold Edition را معرفی کرد. در آنجا این شرکت همچنین از تلویزیون هوشمند پرچمدار جدید خود با نام Huawei Smart Screen V5 Pro رونمایی کرد. تلویزیون مملو از امکانات است، اما به عنوان مدل پرچمدار این شرکت، ارزان نیست. بیایید نگاهی دقیق تر به جزئیات بیاندازیم.

Smart Screen V5 Pro در دو اندازه پنل بزرگ عرضه می شود: 98 اینچ و 85 اینچ. هر دو مدل دارای پنل Super MiniLED با 95 درصد وسعت رنگ DCI-P3 و 1.07 میلیارد رنگ و نسبت نمایشگر به بدنه 99 درصد هستند. با این حال، نسخه 98 اینچی حداکثر روشنایی 2000 نیت داشته، در حالی که نسخه 85 اینچی دارای حداکثر روشنایی 1600 نیت است. Smart Screen V5 Pro همچنین از ارتقای کیفیت تصویر Honghu پشتیبانی می کند که می تواند کیفیت تصویر 1080P را در عرض چند ثانیه به 4K تبدیل کند.

در هسته، هر دو تلویزیون از تراشه Honghu 900 نیرو می گیرند. طبق گفته هواوی، سیلیکون 200 درصد بهبود عملکرد پردازش، 160 درصد بهبود در عملکرد گرافیکی و 212 درصد بهبود در عملکرد NPU نسبت به تراشه قبلی Honghu 818 ارائه می دهد. این تلویزیون همچنین 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی داشته و از آخرین رابط های ارتباطی مانند HDMI 2.1 و USB 3.0 پشتیبانی می کند.

در مورد نرم‌افزار، سیستم HarmonyOS 4 را اجرا می‌کند که از ویژگی‌هایی مانند دیوار عکس، پنجره افقی، حسگر هوشمند، مراقبت از کودک، اتصال خانواده و نمایش فوق‌العاده صفحه پشتیبانی می‌کند. جدا از قابلیت‌های نمایش تلویزیون، یکی از جالب‌ترین چیزها در مورد Smart Screen V5 Pro، کنترل از راه دور جدید Huawei Lingxi است که طبق ادعای هواوی، اولین کنترل از راه دور تعاملی با اشاره مطلق در جهان است.

این امکان را به شما می دهد تا بدون فشار دادن دکمه های واقعی، انگشت خود را روی دکمه های کنترل از راه دور بکشید تا روی محتوای نمایش داده شده در تلویزیون کلیک کنید یا روی آن کلیک کنید. علاوه بر این، می‌توانید از قابلیت ایر تاچ برای اجرای بازی‌های موبایلی خود در تلویزیون نیز استفاده کنید. از نظر صدا، این تلویزیون دارای سیستم بلندگوهای هوشمند Huawei Sound است که سیستم صوتی 3.1.2 کاناله با 30 وات کنترباس و دو کانال آسمان 10 وات را ارائه می دهد. همچنین می‌توان آن را با بلندگوی HUAWEI Sound X جفت کرد تا یک سیستم سینمای خانگی 5.1.2 کاناله ایجاد کند. هواوی Smart Screen V5 Pro برای نسخه 85 اینچی 24999 یوان و برای نسخه 98 اینچی 36999 یوان قیمت دارد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا