گجت و پوشیدنی

هواوی FreeBuds Pro 3 با تراشه Kirin A2 عرضه شد

هواوی جدیدترین هدفون TWS خود با نام FreeBuds Pro 3 را در چین عرضه کرد. این هدفون مجهز به سیستم حذف نویز فعال (ANC) 3.0 است و ادعا می شود که با یک بار شارژ تا 31 ساعت عمر باتری را ارائه می دهد. هدفون TWS جدید همچنین از اتصال دو دستگاه پشتیبانی می کند و دارای طراحی شیار برای تناسب راحت تر است.

علاوه بر این، هواوی FreeBuds Pro 3 به تراشه Kirin A2 مجهز شده که از فناوری کد قطبی استفاده می کند و از انتقال صدا بدون افت 1.5 مگابیت در ثانیه پشتیبانی می کند که چهار برابر بیشتر از AirPods Pro اپل است. این بدان معنی است که FreeBuds Pro 3 می تواند جزئیات عظیم صدای بدون افت را به طور کامل به هدفون منتقل کند و به کاربران این امکان را می دهد که واقعاً از کیفیت صدای اصلی لذت ببرند.

علاوه بر بهبود کیفیت صدا، FreeBuds Pro 3 از نظر کاهش نویز، عمر باتری و سایر جنبه ها نیز ارتقا یافته است. از نظر کاهش نویز، FreeBuds Pro 3 از QuietCall 2.0 استفاده می کند که قابلیت کاهش نویز تماس را بیشتر بهبود می بخشد و امکان تماس واضح را حتی در محیط های پر سر و صدا فراهم می کند. از نظر عمر باتری، Huawei FreeBuds Pro 3 می تواند با یک بار شارژ 7 ساعت و در صورت استفاده با قاب شارژ تا 30 ساعت عمر باتری را ارائه دهد. FreeBuds Pro 3 در چین 1199 یوان قیمت دارد و در حال حاضر برای خرید در دسترس است.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا