شرکت دل، پیش از رویداد CES 2020 از چند مانیتور جدید با امکاناتی نظیر نرخ رفرش بسیار بالا، تکنولوژی داخلی کالیبره رنگ رونمایی کرد. نخستین مانیتور معرفی شده Alienware 25 است که دارای نرخ رفرش 240 هرتز بوده پاسخگویی یک میلی ثانیه ای برای اجرای بازی های سریع رقمی ایده آل است و پنل های IPS باید بتوانند رنگ های پایداری را در طیف وسیعی از رنگ ها به نمایش بگذارند. این نمایشگر همچنین به تکنولوژی های G-Sync و FreeSync مجهز است و حاشیه های بسیار باریکی دارد. قیمت تعیین شده برای این مانیتور هم برابر با ۵۰۰ دلار است.

مانیتور بعدی ارائه شده UltraSharp 27 4K PremierColor است که از پنل 27 اینچی با وضوح 4K بهره می برد و به تکنولوژی تحلیل رنگ داخلی مجهز است. پیش از این، مانیتور جدید دل، در رویداد ادوبی مکس ماه نوامبر 2019 معرفی شده بود. این مانیتور نیز قرار است از 15 ژآنویه 2020 با قیمت ۷۱۰ دلار به بازار عرضه شود.

علاوه بر این، مانیتور Ultrasharp 43 4K USB-C دارای پنل 42.5 اینچی با رزولوشن 4K بوده که می تواند محتوای دریافتی از چهار دستگاه مختلف را به صورت همزمان نمایش دهد و گزینه ای ایده آل برای مالتی تسکینگ است. این محصول نیز تا انتهای ماه جاری میلادی با قیمت ۱۰۵۰ دلار وارد بازار خواهد شد. در نهایت دل مانتیور Dell Ultrasharp 25 USB-C را معرفی کرده که مانیتوری ۲۵ اینچی با رزلوشن qhd و پورت USB-C است و قیمت ۴۸۰ دلار دارد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *