نرم افزار و اینترنت

ChatGPT حالا دسترسی به داده های اینترنت دارد

از قضا، زمانی که ChatGPT در نوامبر گذشته عرضه شد و اساسا اینترنت را برای چند روز قطع کرد، خود هوش مصنوعی در جریان نبود. در واقع، کل پایگاه دانش آن به طور ناگهانی در سپتامبر 2021 متوقف شد، زیرا این جدیدترین داده‌هایی بود که سیستم در ابتدا روی آن آموزش دیده بود. چهارشنبه، OpenAI اعلام کرد که ChatGPT اکنون می‌تواند حتی به مدرن‌ترین پرسش‌ها پاسخ دهد زیرا دستیار هوش مصنوعی مولد اکنون می‌تواند اطلاعات را بلادرنگ جستجو کند.

ChatGPT اکنون می تواند اینترنت را مرور کند تا اطلاعات فعلی و معتبر را به همراه لینک های مستقیم به منابع در اختیار شما قرار دهد. دیگر محدود به داده های قبل از سپتامبر 2021 نیست. ویژگی جدید Browse with Bing نامیده می شود و به نظر می رسد مستقیماً در پنجره معمولی Bing Chat کار می کند و کاربر را هنگام جستجوی اطلاعات از وب و ارائه لینک های استنادی با پاسخ های آن مطلع می کند.

تیم OpenAI در توییتی نوشت: “مرور مخصوصاً برای کارهایی که به اطلاعات به روز نیاز دارند، مانند کمک به شما در تحقیقات فنی، تلاش برای انتخاب دوچرخه یا برنامه ریزی برای تعطیلات مفید است. ویژگی جدید برای کاربران Plus و Enterprise در دسترس است و به زودی به همه کاربران گسترش خواهیم داد. برای فعال کردن، Browse with Bing را در انتخابگر زیر GPT-4 انتخاب کنید.”

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا