نرم افزار و اینترنت

فیس بوک در حال آزمایش نوار کناری برای گروه ها و کانال ها برای بحث های متمرکز است

متا چند ویژگی جدید را که در حال آزمایش روی فیس بوک بوده، اعلام کرده است. هر دو برای افزایش تعامل در قالب‌های مختلف، به‌ویژه در میان جوامع مستقر از مردم طراحی شده‌اند. دو قابلیت در دست بررسی وجود دارد، یکی یک نوار کناری جدید برای گروه‌های فیسبوک و یک مکانیسم کانال برای بحث‌های متمرکزتر.

با شروع نوار کناری جدید، فهرستی از تمام گروه‌هایی که در آن عضو هستید و محتوای مرتبط در آنها که هنوز ندیده‌اید، میزبانی می‌کند. هر چند این همه چیز نیست. همچنین می‌توانید گروه‌ها را پین کنید، گروه‌های جدید را کشف کنید و گروه خود را بسازید. خود Groups نیز از طریق منویی که شامل رویدادها، فروشگاه‌ها و کانال‌ها است، سازماندهی مجدد می‌شوند.

Channels ویژگی دیگری است که در حال آزمایش است. به بیان ساده، اینها جوامع کوچکتر در گروه ها هستند، بنابراین می توانید بحث های متمرکزتری داشته باشید. ایده این است که یک گروه در اطراف یک موضوع داشته باشیم و سپس کانال هایی در درون آنها برای موضوعات فرعی مختلف داشته باشیم. کانال ها در سه قالب وجود دارند: چت، صوتی و فید.

در حالی که اولی خود توضیحی است، دومی به اعضا اجازه می‌دهد در زمان واقعی در مکالمات صوتی با قابلیت پیوستن یا ترک یک کانال صوتی در هر زمان شرکت کنند. در همین حال، یک فید مانند یک گروه در یک گروه رفتار می کند و پست ها و تعامل مرتبط را نشان می دهد. هنوز صحبتی در مورد اینکه متا چه زمانی آزمایش این ویژگی های جدید را به پایان می رساند و آنها را به طور کلی برای همه در دسترس قرار می دهد، وجود ندارد.

منبع
neowin
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا