کنسول و بازی

کانتر استرایک 2 به عنوان یک ارتقاء رایگان به CS:GO در دسترس است

Valve بازی Counter-Strike 2 را به عنوان یک ارتقا رایگان جایگزین Counter-Strike: Global Offensive شده است. این بازی از موتور Source 2 داخلی Valve استفاده می کند که منجر به بافت های واضح تر، نورپردازی باورپذیرتر و هندسه جدید می شود.

Valve اشاره کرد که نقشه ها را به سه دسته تقسیم می کند؛ اول، نقشه‌های “Touchstone” صحنه‌های کلاسیک “با پایه‌های محکم” هستند که عمدتاً دست نخورده باقی مانده‌اند تا بازیکنان بتوانند تغییرات اساسی گیم‌پلی را از Counter-Strike: Global Offensive تا Counter-Strike 2 بررسی کنند. در مرحله بعد، نقشه‌های “Upgrade” روی نورپردازی منبع 2 تمرکز می‌کنند تا بازتاب‌ها و مواد واقعی‌تر به نظر برسند. در نهایت، نقشه‌های Overhaul به طور کامل از ابتدا بازسازی می‌شوند و قابلیت‌های کامل منبع ۲ را به نمایش می‌گذارند.

نارنجک های دود نیز باید واقعی تر به نظر برسند. Valve می گوید که نحوه عملکرد آنها را بازبینی کرده و آنها را پویاتر می کند. Valve در ویدیویی از پشت صحنه گفت: “اکنون نه تنها همه بازیکنان بدون توجه به موقعیت دود یکسانی را می بینند، بلکه دود می تواند به روش های جالبی با محیط تعامل داشته باشد.” Valve می گوید که Counter-Strike 2 از به روز رسانی های تیک فرعی نیز پشتیبانی می کند.

این بدان معنی است که سرور اقدامات پخش کننده را در بین به روز رسانی تیک های اولیه (64 هرتز) پردازش می کند. این شرکت می‌گوید این به سرورها اجازه می‌دهد از لحظه شلیک یک سلاح یا نارنجک مطلع شوند و (حداقل در تئوری) به جلسات پاسخگوتر منجر شود. Counter-Strike 2 یک ارتقاء رایگان به Counter-Strike: Global Offensive در استیم است.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا