نرم افزار و اینترنت

همکاری مایکروسافت و متا برای آوردن بینگ به Meta AI

امروز به عنوان بخشی از Meta Connect 2023. متا یک تجربه جدید چت بات به نام Met Meta AI را معرفی کرد. همچنین با شرکت دیگری که اطلاعاتی در مورد چت بات ها می داند، مایکروسافت همکاری می کند. در اطلاعیه دیروز، متا اعلام کرد که هوش مصنوعی متا اکنون به صورت بتا در آمریکا در دسترس است. در رسانه های اجتماعی و سرویس های چت متا از جمله واتس اپ، مسنجر و اینستاگرام قابل دسترسی است. متا می گوید:

این چت ربات از یک مدل سفارشی پشتیبانی کرده که از فناوری Llama 2 و آخرین تحقیقات مدل زبان بزرگ (LLM) ما بهره می‌برد. در چت های مبتنی بر متن، Meta AI از طریق مشارکت جستجوی ما با بینگ به اطلاعات بلادرنگ دسترسی دارد و ابزاری برای تولید تصویر ارائه می دهد.

یوسف مهدی، معاون شرکت مایکروسافت و مدیر مارکتینگ مصرف کنندگان، در بیانیه خود در وبلاگ رسمی بینگ، در مورد همکاری جدید با متا اظهار نظر کرد:

علاوه بر نسخه‌ای از محصولات مایکروسافت، ما یک شرکت پلتفرم هستیم که ابزارها و سرویس های مورد نیاز دیگران را برای موفقیت در جاه‌طلبی‌های هوش مصنوعی خود ارائه می‌کنیم. به همین دلیل است که امروز، ما مشتاقیم اعلام کنیم که شروع به کار با متا برای ادغام Bing در تجارب چت متا هوش مصنوعی کرده‌ایم که پاسخ‌های به‌موقع و به‌روز را با دسترسی به اطلاعات جستجوی بلادرنگ امکان‌پذیر می‌سازد. ادغام بینگ به هوش مصنوعی متا و تعدادی دیگر از هوش مصنوعی های متا که برای پیام رسانی در واتس اپ، مسنجر و اینستاگرام در دسترس هستند، گسترش می یابد.

این “هوش مصنوعی‌های دیگر” احتمالاً اشاره‌ای به تعدادی هوش مصنوعی با تم کاراکتر از متا هستند که امروز در آمریکا راه‌اندازی می‌شوند. آنها قرار است از نظر شخصیت و داستان یک چت ربات تنوعی را به کاربران ارائه دهند. متا برای خلق این شخصیت‌های متا هوش مصنوعی با تعدادی از افراد مشهور و اینفلوئنسرهای رسانه‌های اجتماعی همکاری کرده است.

منبع
neowin
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا