موبایل و تبلت

عرضه شارپ سنس 8 با تراشه اسنپدراگون 6 نسل 1

شارپ به تازگی از گوشی هوشمند میان رده ای به نام سنس 8 رونمایی کرد که با قیمت 62150 ین در ژاپن عرضه شده است. به گفته شارپ، این گوشی در درجه اول برای دو چیز طراحی شده است: دوربین خوب و ساده برای استفاده و عمر باتری طولانی. برای دومی، ظرفیت باتری به 5000 میلی آمپر ساعت ارتقا یافته است که برای گوشی هایی که تنها 159 گرم وزن دارد بد نیست.

این دستگاه نسبتا جمع و جور بوده، ابعاد آن 153 در 71 در 8.4 میلیمتر است و علیرغم وضعیت متوسط آن، دارای طراحی یکپارچه آلومینیومی ممتاز و دارای رتبه IP68 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب است. در بخش صفحه نمایش، پنل 6.1 اینچی آن از نوع IGZO OLED با وضوح 1080 در 2432 پیکسل بوده و از نرخ تازه سازی 90 هرتز با حداکثر روشنایی 1300 نیت بهره می برد.

یکی دیگر پیشرفت ها نسبت به نسل قبلی، استفاده از تراشه جدید کوالکام اسنپدراگون 6 نسل 1 می باشد که تا 36 درصد پردازش و 33 درصد گرافیک بهتری نسبت به سنس 7 دارد. همچنین با این چیپست با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی ترکیب شده که می توان آن را با کارت microSD تا 1 ترابایت افزایش داد.

سپس به دوربین ها می رسیم؛ مدل جدید دارای یک سنسور 50 مگاپیکسلی در دوربین اصلی با پیکسل‌های 1.0 میکرومتری است که در صورت استفاده از باینینگ، 2.0 میکرومتر است. دوربین تله وجود ندارد، اما سنسور اصلی از زوم 2 برابری بومی پشتیبانی می کند. در حالی که این همان سنسور سنس 7 بوده، مدل جدید همچنین دارای OIS است. دوربین دیگر پشت ماژول 8 مگاپیکسلی فوق عریض است. تنها چیزی که فاقد آن است شارژ سریع می باشد و مشخصات رسمی زمان شارژ را 160 دقیقه ذکر کرده است.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا