سخت افزار

سامسونگ حافظه SSD پرتابل T9 را عرضه کرد

سامسونگ یکی از محبوب ترین سازندگان درایوهای حالت جامد اینترنال و اکسترنال است. امروز، جانشین مورد انتظار سری SSD قابل حمل سامسونگ T7 خود را معرفی کرد. سامسونگ T9 جدید با حفظ اندازه کوچک و طراحی اولیه مدل‌های قبلی، ارتقای عملکرد بزرگی را ارائه می‌کند.

سامسونگ T9 همچنین به گونه ای طراحی شده که مانند نسل قبلی SSD های قابل حمل، مقاوم باشد. حتی اگر از ارتفاع سه متری یا 10 فوتی سقوط کند می تواند به کار خود ادامه دهد. به گفته سامسونگ، این روکش بیرونی لاستیکی با الگوهای کربن معکوس دارد که حسی شبیه پارچه به SSD می دهد. همچنین دارای ویژگی های اضافی برای جلوگیری از داغ شدن بیش از حد در هنگام انتقال فایل ها می باشد.

در بیانیه مطبوعاتی سامسونگ آمده است:

T9 حداکثر سرعت خواندن/نوشتن متوالی 2000 مگابایت در ثانیه (MB/s) را در رابط USB 3.2 Gen 2×2 ارائه می دهد. تقریباً دو برابر سریع‌تر از مدل قبلی T7، سرعت‌هایی در این سطح به کاربران اجازه می‌دهد یک ویدیوی 4 گیگابایتی (گیگابایتی) Full HD را در نزدیک به دو ثانیه انتقال دهند.

سامسونگ فناوری Dynamic Thermal Guard را توسعه داده که از افت عملکرد درایو جلوگیری می کند و در عین حال انتقال فایل را با سرعت ثابتی انجام می دهد. خریداران T9 همچنین می توانند از نرم افزار Magician سامسونگ برای پیگیری سلامت درایو استفاده کنند. SSD قابل حمل سامسونگ T9 اکنون در وب سایت سامسونگ موجود است. شما می توانید مدل 1 ترابایتی را با قیمت 139.99 دلار، نسخه 2 ترابایتی را با قیمت 239.99 دلار و مدل 4 ترابایتی را با قیمت 239.99 دلار خریداری کنید.

منبع
neowin
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا