نرم افزار و اینترنت

ابزارهای جدید هوش مصنوعی کانوا، طراحی گرافیکی را آسان‌تر می‌کند

Canva از مجموعه ای از ابزارهای هوش مصنوعی مولد به نام “Magic Studio” رونمایی کرده که می گوید برای کاربران معمولی که مهارت های طراحی پیچیده ویرایشگرهای تصویر حرفه ای را ندارند، در نظر گرفته شده است. در حالی که همه ویژگی‌ها امروز به طور رسمی راه‌اندازی می‌شوند، برخی از آن‌ها مانند Magic Edit در اوایل امسال عرضه شدند و فوراً با قابلیت تبدیل عکس‌های غیررسمی به پرتره‌هایی با ظاهری حرفه‌ای، در فضای مجازی منتشر شدند.

برخی از ابزارهای جدیدتری که اکنون در حال عرضه هستند عبارتند از Magic Switch، Magic Grab، Magic Expand، Magic Morph، Magic Animate، Magic Media و غیره. با شروع Magic Switch، کاربران را قادر می‌سازد تا طرحی را گرفته و آن را به قالبی کاملاً متفاوت تبدیل کنند. به عنوان مثال، این شرکت گفت که کاربران می‌توانند از این ویژگی جدید برای “تبدیل تخته سفید ایده‌ها به یک ایمیل سراسری شرکت، اسلایدهای ارائه به یک پست وبلاگ ژاپنی یا یک تبلیغ اینستاگرام به پوستر به زبان اسپانیایی” استفاده کنند.

در مورد Magic Grab، این امکان را به کاربران می دهد تا موقعیت عناصر را در تصاویر بدون تحریف محیط اطراف خود تغییر دهند. سپس Magic Expand وجود دارد که می تواند تصاویر را با افزودن تصاویر مبتنی بر هوش مصنوعی که در عکس ثبت نشده اند، به طور یکپارچه گسترش دهد. Magic Morph به کاربران این امکان را می دهد که هر متن یا شکلی را با استفاده از یک دستور نوشتاری ساده تغییر دهند، در حالی که Magic Animate انیمیشن ها و انتقال ها را در یک طرح به طور خودکار انتخاب و قرار می دهد. با آمدن به Magic Media، می‌تواند تصاویر و ویدیوها را از هر پیام متنی ساده تولید کند.

Canva همچنین ویژگی Magic Write موجود خود را با افزودن Brand Voice مجهز به هوش مصنوعی به‌روزرسانی می‌کند که نوشته‌های کاربر را بررسی می‌کند تا مطمئن شود که از لحن متمایز برندشان پیروی می‌کند. برخی از ابزارهای جدید هوش مصنوعی (با ظرفیت محدود) برای کاربران رایگان در دسترس خواهند بود، اما بیشتر آنها پشت دیوار پرداخت برای کاربران Canva Pro و Canva for Teams قرار دارند. همه ویژگی‌های جدید در حال حاضر در دسترس هستند و می‌توانید آنها را در وب‌سایت رسمی Canva بررسی کنید.

منبع
xda-developers
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا