گجت و پوشیدنی

سامسونگ از اسمارت تگ 2 رونمایی کرد

سامسونگ پس از دستگاه‌های Galaxy Fan Edition، دستگاه به‌روزرسانی شده SmartTag2 خود را با طراحی بادوام‌تر و همه‌کاره‌تر، عمر باتری بیشتر و مجموعه‌ای از ویژگی‌ها معرفی کرد. این طرح اکنون دارای یک حلقه فلزی در داخل است تا بتوان از آن برای کارهای بیشتر استفاده کرد.

یکی از قابلیت های جدید SmartTag2 حالت Lost Mode است. صاحب SmartTag2 می تواند اطلاعات تماس خود را وارد کند و هر زمان که برچسب گم شد، شخصی که برچسب را پیدا کرد می تواند آن را با استفاده از NFC گوشی اسکن کند و به طور خودکار اطلاعات تماس مالک را نشان می دهد. نمای قطب نما جدید پیدا کردن وسایل شما را آسان تر می کند زیرا به جهت دقیق SmartTag2 اشاره می کند. این ویژگی فقط با دستگاه‌های دارای UWB مانند سری Galaxy S Ultra کار می‌کند.

حالت ذخیره انرژی جدید می تواند عمر باتری را تا 700 روز افزایش دهد، که دو برابر بیشتر از نسل قبلی SmartTag است، در حالی که حالت عادی می تواند تا 500 روز دوام بیاورد که دوباره 50 درصد بیشتر از قبل است. سامسونگ مشخص نکرده است که محورهای حالت صرفه جویی در مصرف انرژی چه ویژگی هایی دارند، اما گفته است که بیشتر برای افرادی که از دستگاه برای ردیابی وسایل استفاده می کنند مفید است.

برنامه SmartThings Find در کنار نسخه SmartTag2 به روز شده است و اکنون نمای نقشه تمام صفحه را با رابط کاربری تازه شده نشان می دهد. همچنین، SmartTag2 می‌تواند به‌طور خودکار با تلفن گلکسی جدید شما هنگام استفاده از همان حساب سامسونگ همگام‌سازی شود. علاوه بر این، این برنامه به شما اجازه می دهد تا با استفاده از فناوری های بلوتوث LE، UWB و واقعیت افزوده، دستگاه های SmartTag2 خود را با استفاده از دوربین گوشی پیدا کنید.

سامسونگ همچنین روی حفظ حریم خصوصی شما کار کرده است. به عنوان مثال، اگر یک دستگاه SmartTag ناشناس شما را دنبال کند، برنامه SmartThings Find “هشدارهای برچسب ناشناخته” را برای شما ارسال می کند و می دانید که شخصی دستگاه ردیابی را روی شما نصب کرده است. این راهی برای جلوگیری از سوء استفاده از SmartTags است. Samsung SmartTag2 در 11 اکتبر در سطح جهانی با قیمت 30 دلار عرضه می شود.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا