گجت و پوشیدنی

سامسونگ تشخیص آپنه خواب را به سری گلکسی واچ 5 و 6 در کره می آورد

سامسونگ در اوایل سال آینده یک ویژگی جدید تشخیص آپنه خواب را برای مدل‌های گلکسی واچ کره‌ای اعلام کرد. این ویژگی جدید تاییدیه وزارت ایمنی غذا و داروی کره (MFDS) را دریافت کرده است و اوایل سال آینده برای کاربران کره جنوبی برای سری های گلکسی واچ 5 و 6 در اپلیکیشن Samsung Health Monitor در دسترس خواهد بود.

سامسونگ ادعا می کند که کاربران گلکسی واچ می توانند علائم مزاحم آپنه خواب را در مراحل اولیه تشخیص دهند و به کاربران هشدار دهند که به دنبال مراقبت های پزشکی باشند. ساعت‌های گلکسی با سنسورهای BioActive می‌توانند سطح اکسیژن خون را در هنگام خواب کنترل کنند. آنها چگونگی تغییر مقادیر اکسیژن خون شناسایی شده به آپنه/هیپوپنه را تجزیه و تحلیل خواهند کرد و یک شاخص آپنه-هیپوپنه (AHI) تخمین زده می شوند. ویژگی جدید به دو جلسه ردیابی خواب با بیش از 4 ساعت داده نیاز دارد تا مشخص شود آیا کاربر علائم آپنه خواب دارد یا خیر.

آپنه خواب یک مشکل بهداشتی رایج در سراسر جهان است که با افرادی که در طول خواب تنفس خود را متوقف می کنند مرتبط است که می تواند منجر به کاهش اکسیژن رسانی به بدن و سایر عوارض سلامتی مانند فشار خون بالا، اختلال قلبی، سکته مغزی یا اختلال شناختی شود.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا