نرم افزار و اینترنت

سامسونگ از One UI 6 با پنل Quick بازطراحی شده و فونت جدید رونمایی کرد

در جریان برگزاری رویداد SDC23، سامسونگ از رابط کاربری جدید One UI 6 مبتنی بر اندروید 14 رونمایی کرد. نسخه بتا این نرم افزار مدتی است که منتشر شده، اما سامسونگ حالا برخی از آنچه را که باید از نسخه نهایی انتظار داشته باشیم، ارائه کرده است. One UI 6 بر قابلیت استفاده پیشرفته و ویرایش هوشمند عکس و ویدیو تمرکز خواهد کرد.

این نسخه یک پنل سریع و رابط های اپلیکیشن و همچنین یک تایپ فیس جدید به نام One UI Sans را به ارمغان می آورد. گالری عکس ها را با استفاده از ویژگی های هوش مصنوعی مانند Photo Remaster و Object Eraser تجزیه و تحلیل می کند و گزینه هایی را برای بهبود تصاویر پیشنهاد می کند. سامسونگ همچنین در مورد یک ویرایشگر ویدیوی چند لایه جدید یعنی Samsung Studio، با گزینه‌هایی برای افزودن متن، استیکر و موسیقی به جدول زمانی ویدیو صحبت کرد.

سامسونگ همچنین در مورد تمرکز جدید بر روی تایزن صحبت کرد و اعلام کرد که در حال راه اندازی مجدد سیستم عامل منبع باز مبتنی بر لینوکس است. تایزن روی لوازم خانگی جدید با نمایشگرهای بزرگتر کار خواهد کرد – اجاق گاز و ماشین لباسشویی. سامسونگ تایزن SDK را با موتور گرافیکی ترکیبی دو بعدی و سه بعدی معرفی کرد. Samsung Health به یک اکوسیستم سلامت دیجیتال گسترش خواهد یافت. سامسونگ دسترسی به حسگر BioActive در ساعت‌های هوشمند گلکسی را از طریق Samsung Privileged Health SDK برای توسعه‌دهندگان شخص ثالث باز خواهد کرد.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا