نرم افزار و اینترنت

اینستاگرام در حال آزمایش لیست مخاطبان برای استوری است

اینستاگرام ممکن است در آینده به شما اجازه دهد استوری ها را فقط با گروه های خاصی از دوستان خود به اشتراک بگذارید. آدام موسری، رئیس اینستاگرام در طی پخشی در صفحه خود فاش کرد که اپلیکیشن رسانه اجتماعی آزمایش توانایی اشتراک‌گذاری استوری‌ها در لیست‌های مخاطبین متعدد را آغاز کرده است.

این اپلیکیشن در حال حاضر دارای ویژگی “Close Friends” است که به شما امکان می دهد دوستان خاصی را به لیست اضافه کنید و استوری ها را فقط با آن گروه از افراد به اشتراک بگذارید. این به شما کمی از حریم خصوصی در شبکه اجتماعی می دهد، به خصوص اگر یک پروفایل عمومی داشته باشید. اما گاهی اوقات، ممکن است چیزهایی برای به اشتراک گذاشتن با افراد خارج از نزدیکترین گروه دوستانتان داشته باشید.

داشتن گزینه ایجاد و نگهداری چندین لیست به این معنی است که اگر افراد با توضیحات مطابقت ندارند نیازی به اضافه کردن افراد به لیست دوستان نزدیک خود ندارید و می توانید به روز رسانی های مرتبط را با گروه های مختلف افراد و زیر مجموعه های دنبال کنندگان به اشتراک بگذارید.

موسری گفت: “این به شما امکان می‌دهد استوری ها را با گروه‌های کوچک‌تر به اشتراک بگذارید و کنترل بیشتری بر اینکه چه کسی می‌تواند داستان‌های شما را ببیند، به شما می‌دهد.” همانطور که در مثال زیر مشاهده می‌کنید، می‌توانید گروه‌های جداگانه‌ای برای خواهر و برادر خود ایجاد کنید، به عنوان مثال، یا برای آشنایان محلی که عاشق غذا هستند.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا