کامپیوتر

معرفی کامپیوتر AIO اچ پی Envy Move با توانایی حمل راحت

در ماه سپتامبر، اچ پی رسماً کامپیوتر تاشو Spectre Fold خود را معرفی کرد. در حالی که قطعاً یک شگفتی مهندسی بوده، اما بسیار گران است و نزدیک به 5000 دلار می باشد. این هفته، اچ پی نوع دیگری از طراحی کامپیوتر را معرفی کرد که بسیار مقرون به صرفه است. HP Envy Move جدید یک کامپیوتر یکپارچه با صفحه نمایش لمسی 23.8 اینچی است که به سرعت به هر جایی که مالک می‌خواهد منتقل شود، خواه صرفاً به اتاق دیگری در خانه، از محل کار و برگشتن به محل کار یا حتی در سراسر آن طرف باشد.

در بیانیه مطبوعاتی اچ پی آمده است که کامپیوتر جدید ویندوز 11 دارای یک دسته داخلی است که به دارندگان این امکان را می دهد تا کامپیوتر 9 پوندی را برداشته و آن را از جایی به مکان دیگر منتقل کنند. کامپیوتر را می توان روی هر میزی قرار داد و دو پایه پایه داخلی آن در پایین به طور خودکار از طریق پین ها بیرون می آیند تا بتوانید آن را تنظیم کنید. همچنین دارای یک صفحه کلید بی سیم است که می تواند در یک کیسه در پشت نمایشگر برای حمل و نقل ذخیره شود. در نهایت، کامپیوتر دارای باتری قابل شارژ مخصوص به خود است که به آن اجازه می دهد تا چهار ساعت با یک بار شارژ کار کند.

از نظر مشخصات، اچ‌پی می‌گوید که کاربران می‌توانند آن را با پردازنده Core i5-1355U نسل 13 اینتل و تراشه گرافیکی داخلی، 16 گیگابایت رم و حداکثر 1 ترابایت حافظه SSD سفارش دهند. از نظر اتصال هم شامل یک پورت HDMI، یک پورت USB-A و یک پورت USB-C است. همچنین می توانید آن را با سخت افزار WiFi-6 یا WiFi-6E سفارش دهید. این محصول همچنین دارای یک دوربین 5 مگاپیکسلی داخلی در بالای صفحه نمایش خود با شاتر حریم خصوصی و پشتیبانی از ورود به رایانه با استفاده از Windows Hello است. HP Envy Move در حال حاضر با قیمت پایه 899 دلار به فروش می رسد.

منبع
neowin
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا