موبایل و تبلت

سری گلکسی اس 24 و OneUI 6.1 با هوش مصنوعی از راه می رسد

سامسونگ از چیپست اگزینوس 2400 با افزایش 14.7 برابری در عملکرد هوش مصنوعی رونمایی کرد و ما انتظار داریم که اولین پلتفرم را با سری Galaxy S24 شاهد باشیم. بر اساس اطلاعات افشاگر Ice Universe، این تراشه بزرگترین به‌روزرسانی از نظر هوش مصنوعی با “ویژگی‌های هوش مصنوعی جدید” و دستیار مجازی “قوی‌تر از بیکسبی” خواهد بود.

فاش کننده ادعا کرد که سامسونگ گلکسی اس 24 تمرکز بیشتری روی هوش مصنوعی خواهد داشت. این سری OneUI 6.1 را با دستیار مجازی بیکسبی بسیار بهبود یافته و “بزرگترین به روز رسانی هوش مصنوعی در تاریخ” معرفی می کند. گوشی های هوشمند گلکسی اس 24 دارای یک پردازنده گرافیکی جدید Xclipse 940 خواهند بود که باید رهگیری پرتوهای موبایلی را برای بازی هایی که با در نظر گرفتن این ویژگی توسعه داده شده اند، ارائه دهد.

این تراشه احتمالاً بر اساس لیتوگرافی جدید +LPP 4 نانومتری ساخته شده و دارای یک واحد 10 هسته‌ای است که اولین آن Cortex-X4 با فرکانس 3.1 گیگاهرتز می باشد. چنین سرعت‌هایی، همراه با فضای ذخیره‌سازی LPDDR5X RAM UFS 4.0 و مودم جدید Exynos 5300، بدون شک سری گلکسی S24 را به طرز چشمگیری سریع‌تر می‌کند، اما باید تا زمان عرضه منتظر بمانیم تا بدانیم در مقایسه با همتایان خود در چه جایگاهی قرار دارد.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا