موبایل و تبلت

انتشار One UI 6 بتا برای گلکسی زد فولد 4 و زد فلیپ 4 و F23

هفته گذشته سامسونگ نسخه بتای One UI 6 را برای گلکسی زد فولد 5 و زد فلیپ 5 منتشر کرد، اکنون گوشی‌های تاشوی قدیمی‌تر نیز اولین طعم خود را از اندروید 14 دریافت کرده‌اند؛ واحدهای گلکسی زد فولد 4 و گلکسی زد فلیپ 4 در کره جنوبی با سیستم عامل بتا مواجه هستند. در کمال تعجب، میان رده گلکسی F23 نیز به آنها ملحق شده است.

One UI 6 یک پنل سریع طراحی شده را به همراه ویژگی‌های هوش مصنوعی برای گالری نظیر Photo Remaster و Object Eraser و موارد دیگر ارائه می‌ دهد. علاوه بر این، Samsung Studio یک ویرایشگر ویدیوی چند لایه جدید است که می تواند متن، استیکر و موسیقی را به کلیپ های شما اضافه کند. ویجت‌های دوربین جدیدی نیز وجود دارد که می‌توان آنها را برای راه‌اندازی برنامه دوربین در یک حالت خاص پیکربندی کرد (به عنوان مثال دوربین جلو یا عقب، حالت عکس یا فیلم، حالت حرفه ای، حالت شب و غیره).

در نسخه 6 نیز تغییراتی در مولتی تسکینگ وجود دارد. هنگامی که یک پنجره بازشو باز می کنید و به برنامه های اخیر می روید، پنجره دیگر کوچک نمی شود، بنابراین می توانید پس از بازگشت از آن استفاده کنید. اکنون می‌توانید با دو دست که نماد یا ویجت را نگه می‌دارد، چیزها را روی صفحه اصلی بکشید و رها کنید، با دست دیگر به صفحه اصلی مورد نظر پیمایش کنید. این امر جابجایی اشیا را در صفحه نمایش داخلی بزرگ فولد بسیار آسان تر می کند.

هیچ اطلاعاتی در مورد اینکه چه زمانی نسخه بتای One UI 6 برای گلکسی زد فولد 5 و فلیپ 5 در خارج از کره در دسترس خواهد بود، وجود ندارد. به‌روزرسانی‌های Z Fold5 و Z Flip5 فقط در آمریکا و هند منتشر شد، بنابراین سامسونگ به آرامی کارها را پیش می‌برد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا