موبایل و تبلت

آپدیت جدید سری گلکسی اس 10: ارائه قابلیت های جدید برای دوربین

سامسونگ به تازگی آپدیت نرم افزاری جدیدی برای گوشی های گلکسی اس 10، اس 10 پلاس و اس 10e منتشر کرده که پچ امنیتی ماه سپتامبر 2019 و قابلیت های جدید دوربین را به همراه دارد.

در این آپدیت، قابلیت های جدیدی به دوربین افزوده شده که می توان به حالت شب برای دوربین سلفی و قابلیت Live focus video (در گوشی های گلکسی نوت 10 موجود بود) اشاره کرد. افزون بر این، در بروزسانی جدید، اکنون گوشی های سامسونگ از قابلیت های Link to Windows و DeX پشتیبانی می کند.

همچنین شما می توانید قابلیت AR Doodle را در اپلیکیشن دوربین ،نه‌تنها در سلفی، بلکه در حالت ویدیو گرفتن هم استفاده کنید. تمامی این ویژگی ها را سامسونگ از گوشی های گلکسی نوت 10 فاکتور گرفته است. بدون اینکه منتظر دریافت آپدیت اندروید 10 بمانید، این شرکت زودتر از موعد قابلیت های اشاره شده را در دسترس کاربران قرار داده است.

گفته می شود که حجم این آپدیت حدود 1.2 گیگابایت بوده و با شماره های ساخت G970FXXU3ASIG, G973FXXU3ASIG و G975FXXU3ASIG به ترتیب برای گوشی های گلکسی اس 10e ، اس 10 و اس 10 پلاس منتشر گردیده است. همچنین طبق معمول این بروزرسانی ممکن است چند هفته طول بکشد به دست کاربران برسد، به هر حال برای بررسی و دریافت بروزرسانی به طور دستی کافیست که به بخش تنظیمات گوشی خود مراجعه نمایید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا