اگر به مسیر تحول اینستاگرام در چند سال اخیر دقت کنید، متوجه می‌شوید که اینستاگرام دیگر مانند گذشته صرفا جنبه سرگرم کننده ندارد و امروزه به یک ابزار مهم برای افزایش میزان درامد تبدیل شده است. بعضی از افراد موفق در این صفحه اجتماعی درآمدهای فوق العاده و باور نکردنی دارند و از کمترین درآمدهای ممکن توانسته‌اند به این موفقیت‌ها دست پیدا کنند. امروزه شاهد این هستیم که تقریبا تمامی افرادی که در اطراف ما زندگی می‌کنند، در حال استفاده از این شبکه اجتماعی هستند. این موضوع ثابت می‌کند که اینستاگرام به یک عضو جدا نشدنی در زندگی تمامی افراد تبدیل شده است.

شما می‌توانید با استفاده از این شبکه اجتماعی، حتی بدون داشتن سرمایه اولیه و بدون نیاز به مهارت‌ خاصی کسب درآمد داشته باشید. اما شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که چگونه از طریق اینستاگرام می‌توانم به درآمد بالایی برسم؟ کدام روش درآمدزایی در اینستاگرام بهتر است؟ آیا برای کسب درآمد از اینستاگرام به سرمایه نیاز دارم؟ در ادامه به بررسی ایده‌های پولساز و پاسخ این سوالات رایج و مهم می‌پردازیم.

ادمینی

ادمینی در اینستاگرام، شغل بسیار راحت و پولسازی است. ادمین به شخصی گفته می‌شود که وظیفه مدیریت یک صفحه اجتماعی را دارد. بازار ادمینی اینستاگرام امروزه به شدت پرطرفدار و داغ است و تقریبا تمام پیج‌های کاری و فروشگاهی با استخدام ادمین اینستاگرام، مدیریت این صفحه اجتماعی را به یک فرد متخصص می‌سپارند. همین مسئله باعث شده است تا این شغل پولساز در اینستاگرام به یکی از ضروری‌ترین نیازهای هر کسب و کاری تبدیل شود.

در واقع، مزایای شغل ادمینی اینستاگرام باعث شده تا افراد زیادی به یادگیری این مهارت روی بیاورند. برای مثال: برای ادمینی اینستاگرام به هیچ سرمایه اولیه نیاز ندارید، می‌توانید بدون حضور فیزیکی در محل کار به فعالیت بپردازید، برای فعالیت فقط به یک‌ گوشی همراه نیاز دارید و همچنین می‌توانید بدون توجه به تعداد پروژه و زمان به راحتی به انجام وظایف خود بپردازید.

ادمین اینستاگرام باید جدیدترین الگوریتم‌های اینستاگرام را به طور کامل و حرفه‌ای بلد باشد، توانایی برقراری ارتباط موثر را با مخاطبان داشته باشد، در حوزه کاری که فعالیت می‌کند اطلاعات مناسبی داشته باشد و خلاق باشد.

ادمین اینستاگرام می‌تواند تمامی مسئولیت‌های یک پیج مانند قرار دادن پست و استوری، افزایش فالوور، تعامل فروش را همزمان با یکدیگر داشته باشد و یا می‌تواند بنا به درخواست کارفرما به صورت مجزا و صرفا بر روی یکی از مسئولیت‌های گفته شده کار کند.

میزان حقوق ادمین‌های اینستاگرامی بنا به مهارت‌هایی که ادمین‌ دارد و وظایفی که انجام می‌دهد متفاوت است.اما به طور معمول میزان حقوق دریافتی ادمین اینستاگرام از ۳ میلیون تومان شروع می‌شود.

عکاسی و فیلمبرداری

اینستاگرام یک شبکه اجتماعی تصویر محور است و به اشتراک گذاشتن عکس و ویدئوهای باکیفیت و خلاقانه می‌تواند به رشد چند برابری صفحه بلاگرها و صاحبین کسب و کار تاثیر فوق العاده‌ای داشته باشد. به همین علت، عکاسان می‌توانند در این صفحه اجتماعی از طریق گرفتن پروژه‌های عکاسی و فیلمبرداری درآمدهای بسیار خوبی کسب کنند. همچنین عکاسان می‌توانند به صورت پروژه‌ای و یا به صورت قراردادی با برندهای شناخته شده شروع به کار کنند. روش‌های درامدزایی از عکاسی در اینستاگرام شامل موارد زیر است.

  • عکاسی از محصول
  • عکاسی از کسب و کار
  • عکاسی از شخص

بلاگری

بلاگری یکی دیگر از شغل‌های پردرآمد در اینستاگرام است که می‌توان تقریباً ماهی بالای 100 میلیون تومان از این شغل درآمد خالص داشت. بلاگر یا اینفلوئنسر به افرادی گفته می‌شود که به طور مستمر تولید محتوا انجام می‌دهند، با فالوورهای خود تعامل برقرار می‌کنند و می‌توانند تاثیر گذاری خوبی روی مخاطبان خود داشته باشند.

مهم‌ترین عواملی که بلاگرها می‌توانند از آن کسب درامد انجام بدهند، تعداد فالوورها، میزان واقعی بودن فالوورها و موارد دیگر است.

برخلاف باور عموم، بلاگری شغل راحتی نیست و نیاز به استمرار، صبر و حوصله بسیار زیادی دارد. عمده دارمد بلاگر ها از طریق تبلیغات است. البته بلاگرها از روش‌های دیگری مثل برگزاری کلاس‌ها و یا فعالیت به عنوان سفیر یک برند و یا بازاریابی … می‌توانند کسب درآمد داشته باشند.

طراحی گرافیک

طراحان گرافیک می‌توانند در اینستاگرام درآمدهای بسیار خوبی کسب کنند. یک گرافیست می‌تواند با مشاوره دادن به صاحبان پیج و کسب و کارها، طراحی و ایده دادن برای دیزاین پست و استوری به رشد بهتر و زیباتر شدن ظاهر کلی صفحات اجتماعی کمک کند. میزان درآمد یک طراح گرافیست متغیر است و عموما به صورت توافقی با کارفرما پرداخت می‌شود.

فروش اجناس

تاسیس یک آنلاین شاپ و فروشگاه اینترنتی در اینستاگرام، می‌تواند یک گزینه بسیار عالی برای کسب درامد باشد. با عکاسی از محصولات، ساخت پست‌ها و ریلزهای مختلف از محصولات میتوانید کسب و کارتان را به مخاطبان معرفی کنید. مهم‌ترین نکته‌ای که باید در مورد فروشگاهتان رعایت کنید، رفتار درست با مشتری و جلب اعتماد آن‌ها است. در فضای مجازی به این دلیل که مخاطبان به طور مستقیم با فروشنده در ارتباط نیستند، کسب اعتماد مشتری از اهمیت بالایی برخوردار است.

درآمدی که می‌توانید از طریق فروش محصولات در اینستاگرام کسب کنید کاملاً متفاوت است و کاملا بستگی به نوع محصولات و میزان فروشتان دارد.

ادیت عکس و ویدئو

بلاگرها و اینفلوئنسرها برای تاثیر گذاری بیشتر ویدئوهای خود، به یک خلاقیت و نوآوری احتیاج دارند. ادیتورها می‌توانند با فعالیت در این شبکه اجتماعی و قرار دادن نمونه کارهای خود از طریق پروژه‌های مختلف کسب درامد انجام دهند.

سخن نهایی

به طور کلی شغل‌های بسیار مختلفی در اینستاگرام وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها کسب درامد داشته باشید. برای به نتیجه رساندن بیشتر ایده‌های پولساز اینستاگرام، تقریبا به هیچ سرمایه اولیه‌ای نیاز ندارید. اما برخی از ایده‌های دیگر نیاز به سرمایه اولیه یا مهارت نیاز دارند. با مطالعه این مقاله، می‌توانید بهترین روش درآمد زایی در اینستاگرام را انتخاب کنید و به درآمد بالایی برسید.

سلب مسئولیت: ایستگاه آی تی صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی بوده و سایت مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *